Followers

Tuesday, July 10, 2012

07.07.2012




 07.Srpnja 2012



„VI STE LJUBAV“


Ponovno ja! Kako smo sada već u posljednjih 6 mjeseci 2012.godine, mislila sam da je najbolje da provjerim i vidim ima li nešto novo o čemu biste nas obavjestili? Kada pogledam unatrag nekoliko godina, očekivali smo da se puno toga do sada već odigra. Više razumijevanja od nas...više spajanja svjetova...više vozila Svjetlosti koji nas redovito posjećuju...pa iako smo napredovali, to nije ni slično onome što sam zamišljala. Ne kukam, ne žalim se, samo govorim! 


Mi bismo vrlo rado „rekli“ u odgovoru na ovo, da iako je puno toga napredovalo uspoređujući kakve su stvari bile, isto tako mi ne možemo promijeniti brzinu kojom se stvari odvijaju...iako bismo to htjeli. Mi nismo u poziciji to raditi...jer naposljetku kako znate...na vama je sa Zemlje da to učinite sebi.


Mi smo samo pružatelji informacija za vas o određenim pitanjima pa iako postoji puno toga što smo bili u mogućnosti napraviti a tiče se „prevencije“ od onog „što je moglo biti“...nije korisno da se puno toga otkrije do nekoga vremena kada bi „imalo smisla“ to i učiniti. 



Svjesni smo da iako oči i srca mnogih...malo uspjeha je prikazano. Iako u razumijevanju onih od nas koji BOLJE ZNAJU...ne postoji ništa za što bi se brinuli u vezi plana tranzicije prema VOLJENIJEM SVIJETU. Kada kažemo da mi BOLJE ZNAMO...ovo se nearavno ne odnosi na umanjenje vaših sposobnosti razumijevanja. Uopće ne. Mi ZNAMO da su stvari bolje nego što neki od vas biraju vjerovati.


Pretpostavljam da je stvar u tome... što mnogi ne mogu shvatiti...jest zašto JE SVE to ostavljeno za zadnji minut, takorekuć? Zašto je sve ostavljeno do ovih posljednjih nekoliko mjeseci? Toliko toga je bilo prorečeno i toliko toga spomenuto tijekom godina u vezi promjena...pomalo je tijesno sve to ugurati, zar ne? 


Ne od tamo gdje mi stojimo...jer još jednom dodaješ vrijeme u jednadžbu. 


Dodajem datum... 21.Prosinca OVE GODINE! Mislim da ako se ništa veliko ne dogodi do tada ili na taj datum...neki kažu „biti će nešto“...neki kažu „ne NUŽNO na taj datum“...onda će mnogi jednostavno prestati pažljivo slušati. DA...sa svom Ljubavlju za vas...mi ZNAMO da je do nas...mi ZNAMO da nije u brodovima na nebu...mi ZNAMO da je u tome da postajemo punina Ljubavi jednom kada se sjetimo kako...ipak, postoji puno naglaska na stvari koje se trebaju dogoditi izvana u namjeri da se potaknu događaji...i došlo je do toga da se mnogi od nas više ne „usude“ spominjati najnovije vijesti o napretku stvari... zato što su baka i djed, sestrična Edith i gosp.Baker u trgovini odavno odustali od razmatranja ovih priča koje govorimo: da imaju ikakvu suštinu. Do toga smo došli! Nije stvar u tome da mi nismo voljni učiniti svoj dio. Stvar je u tome da nam oni koji nisu sa ovoga planeta stalno govore o stvarima koje možemo očekivati... pa tako i činimo...a onda ništa...niš...Ne na način na koji na koji nam je bilo rečeno da će biti. Ponekad mislim da bi bilo lakše da nam se ništa nije reklo ...onda se ne bismo „puno nadali“ i jednostavno bismo se cijelim putem uravnoteženo gegali. Ok, vaš red...predati ću vam mikrofon. 


Dopusti nam da se vratimo na početak. ZNAŠ li da smo mi stvarni? 


Da. 


Smatraš li da ti govorimo ISTINU?


Da...u svome srcu...da. 


Dakle, gdje točno leži problem?


U tajmingu...u čekanju.


Na što mi uopće ne možemo utjecati. Zato što radimo sve što možemo da bismo pripomogli stvarima koje se odvijaju.


Ok...dakle...ne znam dali je ovo pravi način da se izrazim...dali ciljamo prema 21.Prosinca 2012? 


Ovim se datumom ne može manipulirati. Ne može ga sa podcijeniti niti ga učiniti nečim što nije. Ovaj datum je bio unutar vašeg sistema vjerovanja eonima vašeg vremena i kroz ovo...i usljed ovog...specifičan događaj ĆE SE DOGODITI u okviru / oko ovog vremana. 


Vi govorite oko ovog vremena...dakle, ne nužno NA taj dan. 


Mi ti ponavljamo da će tokom ovih nadolazećih mjeseci doći do vihora aktivnosti koje će voditi do završetka ovog najpovoljnijeg „vremena“ u vašem zemaljskom shvaćanju. Kako će se stvari predstavljati, biti će u potpunosti u skladu sa onim kako će se određene stvari prihvatiti, kako se ovaj datum približava. 


Osoba mora ostati tajanstvena...u traženju načina da objasnimo...jer jednostavno se ne bi odigralo u skladu sa planom ako bi ono što se ima dogoditi bilo poznato...zbog puno puno razloga. 


Možete li nam pomoći u imenovanju nekih?


Ako biste ZNALI unaprijed...to bi promijenilo stvari i kakve trebaju biti...zato što bi vaše misli o toj temi postale zbrkane a ZNANJE bi promijenilo cjelokupnu dinamiku tog djela. Naravno...na Višem stupnju razumijevanja...na čišćem nivou / aspektu vas samih: vi ZNATE...a kako se dani približavaju tom događaju...misli znanja će se početi slati kroz neznanje...sugestija i mogućnosti onog što može biti. 


Sve je to vrlo dobro...ali da budem iskrena...toliko puno nas je bilo otvoreno za toliko puno mogućnosti...i zamišljam da će se samo jedna od njih dogoditi? Možda nešto vrlo različito od onog što bilo tko od nas očekuje! 


Aha!


Dakle to bi značilo...ništa od onog što smo mislili da će se dogoditi...nego nešto o čemu još nismo razmišljali? Podudara se dragi! Ovo danas čini moja glava. U kojem pravcu da idem odavde? 


Molimo te da ostaneš točno tamo gdje jesi. Nema potrabe da bilo gdje ideš. Sva ova pitanja Blossom...sva ova zbrka kojoj dozvoljavaš da bude u tebi...ne služi ti.


Pa ipak, da ste vi ja...( a što jeste u budućnosti i svi smo mi jedno i sve to )... da ste vi ja... kao ovaj aspekt Blossom Goodchild u ovom fizičkom tijelu baš sada...zar ne mislite da biste VI htjeli znati što vas naprijed čeka...s obzirom na sve što nam je bilo rečeno? 


No vi znate...duboko u sebi ZNATE... a zbog toga ne znate! 


Oprostite?


Duboko u sebi vi znate / ste znali da bi to tako trebalo biti. Ovo „ostavljanje u mraku“...je dio plana. 


Ali zašto? Da ZNAMO ISTINU...mogli bismo se pripremiti. 


Ali mi vam govorimo ISTINU i savjetujemo vas kako se pripremiti. 


Dali vam ikada dodijem zbog nerazumijevanja i zato što vam pomalo zadajem poteškoće? Zar me ne biste oborili na glavu maljem govoreći „HOĆEŠ LI SLUŠATI BLOSSOM?“


A kakvu bi to prednost donijelo bilo kome od nas? Mi nismo tamo gdje vi jeste u ovome trenutku zemaljskog življenja. Vi niste tamo gdje mi jesmo. Mi smo kolege u ogromnom planu. Mi smo na istoj strani. Mi pokušavamo asistirati...a ne pogoršati stvari. 


Znam...znam to. Oprostite prijatelji. Nemam takvu namjeru prema vama Uistinu, iako se možda tako čini. Samo nastojim doći do dna ovoga...pokušavam sve to učiniti smislenim...zato što, ako mi je povjereno da komuniciram sa vama...tada moram biti sigurna da znam gdje smo sada i pokušati učiniti ovu vrlo kompliciranu stvar što jasnijom. 


Pa zato...bismo se ponovno vratili na početak. MI VAS PRIPREMAMO. 


U OVOME SMO SKUPA A VI IGRATE SVOJ DIO. MI IGRAMO NAŠ. Mi vas dolazimo podsjetiti da STE VI LJUBAV. 


To je naša misija! Za to smo se prijavili. Na isti način ste se vi prijavili DA NAS SLUŠATE kada smo vas došli podsjetiti na to. SVI SMO MI ZNALI DA ĆE TAKO BITI. 


Zbog toga toliko vas visi o niti. Jer U VAMA...SJEĆATE SE...TO JE KAKO TREBA BITI. VI STE ZNALI...MI SMO ZNALI...“onda“...da ćete se „u ovo vrijeme“ OSJEĆATI tako izgubljenima uzduž puta...zbog svega što će se događati i u tako „zamuljenim vodama“. 


Možemo li još jednom sugerirati analogiju „igre“ koju izvodite. Prije negoli su probe započele...vi ste pročitali scenarij. Stoga znate, kako igra završava i kakav zanosan aplauz će primiti. No baš u ovom trenutku...vi igrate svoju ulogu u sceni prema kraju predstave. Vi odglumljujete dio...i budući da ste tako dobri glumci...vaša uloga je vrlo uvjerljiva vama samima i onima uokolo vas na podijumu u sceni sa vama...i onima u publici koji gledaju kako se odvija...i postajete vrlo zadubljeni unutar njenog realiteta...IAKO...svatko ZNA da je to samo predstava. VI ZNATE ZAVRŠETAK...znali ste ga prije nego što ste počeli...unaprijed vam je bilo objašnjeno. Složili ste se preuzeti ulogu...svatko od vas. Pripremili ste se a tada se zastor digao i predstava je počela. I ovdje ste svi...približavate se kraju „OVE PRODUKCIJE“...prije nego preuzmete svoju iduću ulogu. VI ZNATE što se događa na kraju...ali o tome još ne razmišljate zato što ste zadubljeni u scenu u kojoj STE SADA. 


Sve čega se uopće trebate sjetiti jest DA STE VI LJUBAV. VI STE JEDNO. Štogod da se dogodi...kakvegod okolnosti da se predstave...štogod vi mislili da se MOŽE ILI NE MOŽE dogoditi... 


NIŠTA DRUGO NIJE BITNO NEGO SJEĆANJE DA STE LJUBAV.


To je vaša uloga. Zabrinjavati sebe sa onim što bi „moglo biti“ je gubitak vaše energije. 


No, uz dužno poštovanje...mi smo ljudi...i takvi smo.


Tko kaže? 


Zapravo ja! 


Mi bismo izabrali na to dodati...To je onda način koji ste izabrali biti. Možete biti kakvi god poželite.


Da znam to...i mi se želimo vratiti u svoju puninu...nadajući se da ćemo uspjeti i čineći ono što smo došli činiti. Još jedno pitanje, znam da smo prekoračili vrijeme...ali...ako bismo trebali kreirati naš Novi Svijet manifestacijom naših misli...naravno da bi bila dobra ideja da ZNAMO što bismo to trebali manifestirati za kraj godine? Pričekajte...dopustite da u potpunosti pročistim svoj um i nekoliko puta duboko udahnem kako biste vi odgovorili tom malenome psiću!


To nije „trik“ pitanje za nas. Kakav biste vi svijet željeli da bude? Radite prema tome...i kao što znate...svemir će vam omogućiti prilike da se to desi. 


Kakva krasna kora oraščića. Još jedna stvar, videći da vas imam ovdje...rečeno je da ono što se kanalizira prima jako puno utjecaja od stanja uma / vjerovanja onog koji prima poruku. Mogu razumijeti zašto je to rečeno...i ima utjecaja na različitost u kanaliziranim porukama...no...dali je to tako? Mislim... što bi tu bio smisao? 


Mi bismo se složili sa time što govoriš...što bi tu bio smisao? 


No, možda je to odgovor koji želim čuti? 


Možda je to odgovor koji želimo dati u ISTINI. Mi bismo na ovu temu u mudrosti ponudili, da ono što se kanalizira također ovisi jako puno o...hoćemo li reći...razini primatelja poruka. Što „dolazi kroz“ može ovisiti o puno puno puno puno stvari. 


Koliko?...šalim se! 


Iskrenost je jedna pri vrhu liste. 


No mnogi su primatelji poruka iskreni...oni žele pomoći.


Zaista. No ovo ne znači da su oslobođeni od drugih utjecaja koji mogu „nasamariti“ informaciju koja se šalje. Ovo je duboka stvar i nema dovoljno energije da bismo u detalje objasnili u ovom trenutku. 


Nema brige. Napuniti ću svoju pretplatu i možda ćemo to staviti u eter kada idući put budemo razgovarali. Ponekada se čini prilično nestvarno da ja u stvari razgovaram sa vanzemaljcima. Ja samo sjedim ovdje u svome predsoblju...povezana sa vama...ne čini se baš neuobičajeno.


To je zato što nije. To je najprirodnija stvar na svijetu. 


Ne za svakoga...


U ovoj fazi...no tako će biti... 


Veza brzo isčezava...Puno vam hvala...od svih nas ovdje dolje koji vas Vole! U Ljubavi i zahvalnosti. 




Prevela s engleskog: Homo Luminous

No comments:

Post a Comment

Let just make us, common people,hear. All who want that killing stops, all who want never to see c

Let just make us, common people,hear. All who want that killing stops,  all who want never to see c
Please Sign the Petition NOW: Stopping with all military and warring actions

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Otvoreno pismo zatvoreniku

 
 Otvoreno pismo zatvoreniku 
Već neko vrijeme pratim i aktivno sudjelujem u prevođenju poruka i članaka koji prate trend buđenja diljem svijeta. Svakoga dana naučim nešto što mi otvori oči šire nego što sam ih imala otvorenima kada sam jučer legla na počinak. No, već duže vremena sam svjesna da prava promjena ne može doći bez našeg direkntog sudjelovanja. 
Da nisam usamljena u takvom doživljaju pokreta buđenja, svjedok je i Bill Brockbrader poznat kao Bill Wood koji je u sklopu razgovora sa Kerry Cassidy u Projectu Camelot iznio niz svjedočenja o tome što se doista zbiva u našem fizičkom svijetu, što doista vojna mašinerija kuha, iznio je niz činjenica o nizu procesa u kojima je i sam sudjelovao kao časnik posebnog odreda marinaca vojnih snaga SAD-a. Jedan od tih zadataka uključivao je i proučavanje spisa vezanih uz projekt “Looking Glass” (Ogledalo) u kojima se primjenom iznimno napredne tehnike pokušalo kreirati najuspješniju strategiju da čovječanstvo što više zaglibi u probleme u kojima se već sad duboko nalazimo. No, Bill nije stao samo na tome. Svaki projekt koji je procijenio da može podijeliti sa javnošću, podijelio je. Iskreno je razgovarao o svemu, čak i o osobnim stvarima koje bi se mogle zbog osjetljive prirode tematike itekako protumačiti protiv njega. Pri tome najviše mislim na seksualni čin koji je imao sa maloljetnicom i za što je bio optužen još 1998., a optužbe su se “poklopile“ s njegovim namjerama da istupi iz marinaca i počne djelovati na osvještavanju ljudi u stvarno stanje stvari. Očito je Bill stao na žulj previše. Iako je već sve iza njega i on otvoreno govori o okolnostima te avanture, izgleda da su određeni krugovi pronašli načina da revitaliziraju slučaj i tako mu pokušaju stati na kraj.
Posljedica toga je da je Bill uhapšen i da mu je onemogućeno da obavlja svoj posao na buđenju i prosvjetljivanju ljudi. Putem njegovim svjedočanstva i ja sam sam uspjela na internetu pronaći i odslušati, odgledati, pročitati niz uznemirujućih priča o kojima se ne govori u javnosti, a koje vojne snage čine gdje god su prisutne. Isto tako, naučila sam da postoji cijeli jedan krug ljudi koji se bude, koji istupaju iz vojnih snaga i koji šire istinu o onome što su prošli. 
Budući da svi mi stvaramo ono čemu dajemo energiju, sve vas koji se osjećate dotaknuti pričom Billa Wooda, molim vas da istražite njegovo djelovanje na internetu, pogledate njegove intervjue na YouTube-u i, ako se osjetite nadahnutima, napišete pismo podrške naslovljeno na ovog hrabrog čovjeka. Nije važno da li ćete se potpisati ili ne, važno je da uprkos izolaciji u kojoj se nalazi u pritvoru, Bill dobije znak podrške i zahvale za sve ono što je odlučio učiniti za dobro svih nas. Adresa na koju možete poslati pismo glasi: 
William Brockbrader 
1046233 CO ADA County Jail 
7210 Barrister Drive, Boise 
Idaho 83704. 
USA
 Buđenje se događa, osvještavanje se događa, i odvit će se s nama ili bez nas. Na nama je da odlučimo da li ćemo imati aktivnu ulogu u događajima koji nas okružuju ili ne. Samo čitanje poruka koje se ovdje (i na sličnim stranicama) objavljuju pridonosi promjeni energije, no energiju je potrebno i manifestirati. Ja je manifestiram na sebi svojstven način. Učinite isto. Mijenjajte svijet. Nabolje. :-)

Predstojeći uhićenja Smutnje