Followers

Monday, July 30, 2012

29.07.2012



 29. Srpnja 2012



Dobro jutro. Pa evo me, sve je postavljeno na mom NOVOM kompjuteru, nisam bila u mogućnosti komunicirati sa vama zbog svih tehničkih poteškoća koje sam imala. Kakogod....dok god sam svjesna...spremna sam početi. Jeste li samnom?

Mi smo neprekidno sa tobom i svima onima koji nas pozovu u svoj svemir. Mi smo pratili računicu tvojih dana i primijetili nevolje koje su se pojavile unutar tvoje energije zbog pada tvojih sredstava komunikacije sa nama...i sretni smo „vidjeti“ da smo još jednom u mogućnosti nastaviti.

Jednostavno moram pitati...ne mogu to pustiti...posljednji put kada sam trebala kupiti novi kompjuter bilo je to baš pred 14.10.2008...ovaj put se ozbiljno razbolio ( pokvario op.prev. ) dok sam pokušavala poslati vizualizaciju za Olimpijske igre...sigurno sam samo sitna riba...dali je to bila samo slučajnost?

Mi bismo sugerirali da ostaviš takve stvari u rukama onih koji ustrajavaju u tehnološkom prijelazu destrukcije i samo nastaviš dalje... prolazeći kroz ono za što ne možeš ništa učiniti. Odlučna si u namjeri da vidiš svoju stazu prema naprijed i zbog toga ti čestitamo i onima koji nastavljaju činiti to isto. Život u ovakvim vremenima u kojima živite...će zasigurno nastaviti na način da će uzdignuti no ipak i otrijezniti ( razočarati op.prev. )...zbog nastojanja onih koji OSJEĆAJU da će njihova postignuća biti osujećena a njihova moć više neće uspijevati. Ovo je dio razloga zbog kojeg vas molimo da ostanete u svome Svjetlu U SVAKO VRIJEME.

Primjećujem da govorite U SVAKO VRIJEME. OSJEĆAM da se obraćate na jutro kada sam se u potpunosti izgubila u frustraciji zbog svoje situacije. Moram reći...prošlo je otprilike 10 godina otkad sam se tako loše ponašala!!

A bi li rekla da je takvo ponašanje otpustilo ono što je bilo skriveno iznutra?

Moralo je negdje izaći! No ipak, nisam bila ponosna na sebe.


Dozvoli da onda ponovimo...u nadolazećim vremenima kada će toliko promjena biti nad vama u vrlo brzom i značajnom tempu...iziskivati će sav vaš razum da vam bude u blizini. Biti će puno zbrke i suprotnosti i ponekada ćete se OSJEĆATI kako ne znate dali dolazite ili odlazite. To će biti vrijeme koje bez obzira koliko snažno odlučni vi možete misliti da ste sa svojom ISTINOM...da ćete još uvijek propitkivati mnoge mnoge stvari.

ZNAJTE...mi nismo ovdje da bismo vas tim čimbenikom zabrinuli...no, ne bismo to mogli prihvatiti ispravnim kada vas ne bismo makar pripremili na takve stvari. Zbog toga nastavljamo priopćavati znanje da je korist meditacije od najviše važnosti i rekli bismo...hitnosti. Povezujući se sa svojom Višom snagom i LJUBAVLJU u mogućnsoti ste pripremiti aspekt sebe koji je iznad zemaljske ravni u pripravnosti za SVJETLO koje MORA svjetliti iz vas.

Danas...mnogo tisuća vas je koncentriralo svoje SVJETLO U JEDNOTI  u areni Olimpijske ceremonije. Kakvo ushićujuće sjajilo prema eteru. Da samo znate vrijednost koju je ova ujedinjena fronta dodala na predstojeće i nadolazeće događaje...i razliku što JE samo ovo učinilo u lakoći određenih događaja...svatko bi sebi dodijelio medalje.

Za mene osobno...svaki put kada sam zamislila sve nas skupa kako šaljemo Svjetlo itd... bila sam obasuta emocijama. Osjetila sam da je to bilo vrlo snažno.

Postojala je radost u milijunima...potpuna radost. Mi bismo to usporedili sa uzlijetanjem vašega planeta! Sugerirali bismo da se uvijek iznova „vraćate“ tom trenutku. Ponovno proučite OSJEĆAJE i vizualne atmosfere ovoga djela. Toliki su / su bili nesvjesni SVJETLOSNOG vibracijskog uzorka na „duhovnoj“ razini...pa ipak ovo nije bilo bez značaja. Jer dok nastavljamo pričati o...

SAM ČIN DA SE BUDE SRETAN je sve na što se trebate skoncentrirati.

TO JE SAMO PO SEBI ODGOVOR.

TO JE SAMO PO SEBI KLUČ.

Ne treba se nužno biti informiran o astrološkim stazama ili povijesnim događajima ili uistinu bilo čemu drugom osim fokusiranja da budete sretni u svakome trenutku. Tako isijavate svoje Svjetlo. VI ZNATE o svemu ovome...no ipak OSJEĆAMO potrebu da vas na to navedemo tu i tamo.

Da...mi to znamo. U stvari to nije stvar poticanja za mnoge...to je stvar prevladavanja izazova novim prosvjetljenim stavom sa kojim se ponekada mučimo. Dio Bitka čovjeka u ovo vrijeme...no nadam se ne u novim vremenima. Ponekada...iako znamo da bismo trebali...nije tako lako ostati u tom sretnom svemiru. Ponekada se osjeti kao da izvanjske okolnosti nadvladavaju „moj utjecaj“. Iako bih do sada trebala znati kako to prevazići.

Nemamo što više reći nego da ćemo sada prekinuti.

Oh...ok! ( veza se preprekinula ). Pokušati ću kasnije.

Kasnije;

Pa to je bilo u potpunosti odnikuda! Nisam vidjela da to stiže...ili bih rekla „odlazi“! Jeste li tu da nastavimo i mogu li se raspitati o vašem brzinskom pozdravu ranije?

To je jednostavno bila stvar prekidanja nečega u tom trenu i tada je to bilo potrebno. Moraš biti svjesna vibracija u ovo vrijeme koje pretpostavljaju propadanje , no ispod svega postoji zlokobnija situacija koja se događa.

Govorite li o meni...ili govorite o Igrama?

Uistinu govorimo o Igrama i mudro je za pojedinca i sve da ostanu u svome Svjetlu i nastave dozvoljavati tom Svjetlu da sjajno svjetli punom snagom tokom ovih dana ovih sportskih događaja.

Neka vam bude znano...da ono što se može učiniti da stvari glatko klize iza scene je daleko od ISTINE. Postojao je tihi zločin koji se događao u odnosu na stvari koje su se nalazile ispod i nije bilo ništa manje od čudesnog da su se događaji zbili kako jesu bez štucanja „na vidiku“.

Možete li malo više objasniti?

Mi samo želimo da razumiješ da šaljući nekima Svjetlo kao što su mnogi od vas napravili...promijenili ste tijek povijesti.

Strath! ( prevod nije pronađen, op.prev. ) to je pomalo jaka izjava. Nisam očekivala da ćete to reći. Mislim zaista...zar je bilo tako ozbiljno?

Bila je uistinu namjera zlokobne prirode da se uvede prikaz koji se ne bi bio pojavio kao da je na „pobjedničkoj strani“. Mi smo svjesni tvojih radoznalih misli pa ipak izabiremo...zbog sigurnosti rasuđivanja ne reći više od ovoga u ovo vrijeme. Zaboravljaš sa kime razgovaraš Blossom.

Pa, i ne baš, ali kupim OSJEĆAJ da je za MOJU sigurnost da ništa više ne govorite.

To je točno i molimo te da isto tako razmotriš činjenicu da iako mnogi od vas predstavljaju Svjetlo i čine sve što je u njihovoj moći da dopuste ( tom svjetlu op.prev. ) da se manifestira na način kako bi trebalo...da isto tako postoji naličje kovanice...pa iako se na nju ne bi trebalo fokusirati...nedvojbeno je da postoji.
No ipak, ponavljamo, BUDITE U / ILI OD VAŠE NAJVIŠE FORME.

Ponudite Ljubav SVIMA. Iz najdubljeg mjesta...svoga srca.  Ponudite Ljubav onima čija je namjera da unište. Ovo i samo ovo je vaša staza u vaš Novi Svijet.

Moram reći...da sam danas osjećala takvu tjeskobu...i nisam bila u mogućnosti otresti je se. Jesam li sama u ovome? Dali je to moja osobna okolnost sa kompjeterskim problemima koja me stvarno uhvatila...ili je to više u globalnoj mjeri?

Bez sumlje bismo rekli da je u većoj mjeri. Rekli bismo da se radost bezazlenosti...uvelike usprotivila efektima onoga što je moglo biti. Pa stoga... rekli bismo da ono što mnogi od vas doživljavaju...čak i nakon masovnog slanja vašeg Svjetla koje ste učinili...je posljedica prevencije nečega što je moglo / bi bilo katastrofalno.

Vjerojatno gazimo po kamenitome tlu ovdje...ali dali je zato „njeno Visočanstvo“  izgledalo tako...tako...nezainteresirano? Bijedno? Razmišljajući o sređivanju svojih noktiju?

Smatramo da je najbolje ovo područje ponovno ostaviti na miru. Dozvoli da krenemo prema veselijim scenarijima i radujemo se zbog činjenice da je sve uistinu u redu i nastaviti će biti tako uz asistenciju i POVJERENJE i vjeru tolike zemaljske posade koja „igra svoju ulogu“ tako zadivljujuće.

 Možamo li učiniti sugestiju?

Samo dajte.

Kako bi stanice tijela rezonirale sa uzdižućom svješću...možemo li dodati da tijekom dnevne meditacije osoba razmotri mogućnost da sve što prebiva unutar ljudske fizikalnosti postane zlatno? Da osjetite trajni efekt Svjetlosne tečnosti...u traženju bolje opisujućeg faktora da ovo izrazimo...upijajući u srž svoga Bića. Kadgod vam se pojavi trenutak da to učinite...vizualizirajte svoju nutrinu...u svim aspektima...BIĆEM SVJETLOSTI. Ovo će vam uvelike pomoći sa simptomima na koje naiđete u vezi promjene iz jedne fizikalnosti u drugu.

Ponovno...još jedna „cjelosna“ izjava. To je tako snažno!  O, kada bi se barem sjetili zašto smo došli!  Ustvari, preformulirati ću to...mi ZNAMO zašto smo došli...da donesemo ovu promjenu u Novi Svijet...dakle radije...kad bi se samo mogli sjetiti koji je najbolji način da se to dogodi kada dođe vrijeme za to.

No, sve čega se trebate sjetiti je da je vrijeme tu...i vi činite baš ono što ste došli činiti. Izgleda da to ne prepoznajete. Izgleda da toliko puno vas čeka da se sve to dogodi.
SVE SE DOGAĐA...SADA.

ODRŽAVA SE SADA.

POČELO JE.

VI STE U TOME!

Sve što trebate je učiniti najbolje što možete da ostanete u svome Svjetlu i Ljubavi. Vi ZNATE da je to ono što ste došli raditi. Znali ste da neće biti lagano kada za to dođe vrijeme.  No također ste znali da ste dovoljno jaki da vidite kako se događa.
OVO ĆETE NAPRAVITI, NARAVNO.

Dakle zaista...govorite da je to to...ovo je takoreći „podizanje“?

Mi govorimo da vi malo po malo ostvarujete ono što ste došli ostvariti. Vi jednostavno ne izabirete to prepoznati na način na koji bi vam služilo. Da prepoznajete...ako biste izabrali prepoznati...vaša snaga bi se uvećala tisuću puta.
To se uspoređuje sa ponovnim čitanjem knjige...i kako ste stigli do određenog poglavlja, postali ste uzbuđeni razmišljajući sami sa sobom...jer sve...još jednom...sjeda na mjesto.

Stvar je u tome...kada razgovaram sa vama...kada sam spojena sa vama...mogu OSJETITI uzbuđenje i „realnost“ onoga tko jeste...zbog OSJEĆAJA koji meni šaljete. Ne znam kako bih to drugačije rekla. No...dok netko nastavlja dalje kroz svoj uobičajeni dan...ponekada se čini kao da je to bajka koju ponovno čitamo...i da je sve to samo izmišljotina. Moje srce zna da nije...moj um se često prepire sa mojim srcem.

A ovdje ti čestitamo što iznosiš takvu izjavu. Jer, zar to nije od velike važnosti?
„Tvoj um se prepire sa tvojim srcem“! Najdraži prijatelji, zar vas mi kontinuirano ne...molimo da slušate svoje srce? Vaš um može odlučiti da se predomisli...vaše srce ne.

Ne znam u vezi toga. Na primjer...netko se može OSJEĆATI na određeni način prema nekome u svome srcu a onda se okolnosti promjene pa i srce učini isto.

Ostali bismo pri našoj izjavi i ponovili da se srce ne mijenja. Okolnosti vas mogu učiniti da „mislite“ da se vaše srce promijenilo, no u svojoj ISTINI ono ne može...jer ono je sama Ljubav...i to se ne može promijeniti.

Oprostite...moram vas uhvatiti na tu temu. Recimo da se npr. netko duboko zaljubi u nekoga...tokom vremena ta Ljubav blijedi do točke kada OSJEĆAJU da tu više nema Ljubavi. Sigurno biste rekli da je srce promijenilo svoje OSJEĆAJE?

Ponovno bismo rekli...da ne može. Jer „srž“ vaših emocija / osjećaja je uvijek u pravu i uvijek će vas voditi. Može se osjećati da se prestalo voljeti tu osobu...na „razini Zemlje“. No ipak vam govorimo...kada se ponovno ujedinjujete u drugom „iskustvu“ netko bi mogao u cjelosti prepoznati LJUBAV koju su na početku prepoznali u njihovom dijelu plana u tom životu. Zahvalili bi se jedno drugome zato što vide kroz njihov dio pogodbe i zahvalili bi za naučene lekcije. Misija ostvarena takorekuć.

Sigurna sam da bih se mogla prisjetiti konkretnijeg dokaza suprotnosti kada bih malo razmislila, ali računam da bi vaš odgovor bio primjenjiv na sve okolnosti.

Samo pokušavamo pomoći. Ne pokušavamo „znati bolje“.

Oo...ali ja imam OSJEĆAJ da znate! U znanju da mi Zemljani također bolje znamo kada ne igramo ulogu Zemljana. Stvarno je to čudno...toliko nas...probuđenih i svjesnih vas i stvari za napraviti sa vama...i držeći se ukorak sa „našim svijetom“ na način na koji OSJEĆAMO prikladnim. No toliko puno nas...je u potpunosti nesvjesno cjelokupne afere. Pomalo nalik dvama svjetovima u Jednom.

Više kao...puno puno svjetova u Jednom...koji jednostavno rezoniraju na drugačijoj frekvenciji. To se neće promijeniti. Ne može biti drugačije.

Istina. Ustvari...sad je moj red da vam ponudim pozdrav. Ovo je bio dug dan...i mogu osjetiti da moja energija opada a to se nikada neće dogoditi dok čavrljam sa vama. Dakle...lijepo je opet biti u kontaktu...Ne mogu si pomoći da ne OSJETIM da je „nešto u toku“.

I naposljetku...tvoji OSJEĆAJI se računaju!
Zahvaljujemo vam...svakome od vas na vašem prijateljstvu i vašoj postojanosti.
MI SMO JEDNO U / KAO / KROZ LJUBAV.

U zahvalnosti i Ljubavi vama također.


Prevela s engleskog: Homo Luminous

No comments:

Post a Comment

Let just make us, common people,hear. All who want that killing stops, all who want never to see c

Let just make us, common people,hear. All who want that killing stops,  all who want never to see c
Please Sign the Petition NOW: Stopping with all military and warring actions

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Otvoreno pismo zatvoreniku

 
 Otvoreno pismo zatvoreniku 
Već neko vrijeme pratim i aktivno sudjelujem u prevođenju poruka i članaka koji prate trend buđenja diljem svijeta. Svakoga dana naučim nešto što mi otvori oči šire nego što sam ih imala otvorenima kada sam jučer legla na počinak. No, već duže vremena sam svjesna da prava promjena ne može doći bez našeg direkntog sudjelovanja. 
Da nisam usamljena u takvom doživljaju pokreta buđenja, svjedok je i Bill Brockbrader poznat kao Bill Wood koji je u sklopu razgovora sa Kerry Cassidy u Projectu Camelot iznio niz svjedočenja o tome što se doista zbiva u našem fizičkom svijetu, što doista vojna mašinerija kuha, iznio je niz činjenica o nizu procesa u kojima je i sam sudjelovao kao časnik posebnog odreda marinaca vojnih snaga SAD-a. Jedan od tih zadataka uključivao je i proučavanje spisa vezanih uz projekt “Looking Glass” (Ogledalo) u kojima se primjenom iznimno napredne tehnike pokušalo kreirati najuspješniju strategiju da čovječanstvo što više zaglibi u probleme u kojima se već sad duboko nalazimo. No, Bill nije stao samo na tome. Svaki projekt koji je procijenio da može podijeliti sa javnošću, podijelio je. Iskreno je razgovarao o svemu, čak i o osobnim stvarima koje bi se mogle zbog osjetljive prirode tematike itekako protumačiti protiv njega. Pri tome najviše mislim na seksualni čin koji je imao sa maloljetnicom i za što je bio optužen još 1998., a optužbe su se “poklopile“ s njegovim namjerama da istupi iz marinaca i počne djelovati na osvještavanju ljudi u stvarno stanje stvari. Očito je Bill stao na žulj previše. Iako je već sve iza njega i on otvoreno govori o okolnostima te avanture, izgleda da su određeni krugovi pronašli načina da revitaliziraju slučaj i tako mu pokušaju stati na kraj.
Posljedica toga je da je Bill uhapšen i da mu je onemogućeno da obavlja svoj posao na buđenju i prosvjetljivanju ljudi. Putem njegovim svjedočanstva i ja sam sam uspjela na internetu pronaći i odslušati, odgledati, pročitati niz uznemirujućih priča o kojima se ne govori u javnosti, a koje vojne snage čine gdje god su prisutne. Isto tako, naučila sam da postoji cijeli jedan krug ljudi koji se bude, koji istupaju iz vojnih snaga i koji šire istinu o onome što su prošli. 
Budući da svi mi stvaramo ono čemu dajemo energiju, sve vas koji se osjećate dotaknuti pričom Billa Wooda, molim vas da istražite njegovo djelovanje na internetu, pogledate njegove intervjue na YouTube-u i, ako se osjetite nadahnutima, napišete pismo podrške naslovljeno na ovog hrabrog čovjeka. Nije važno da li ćete se potpisati ili ne, važno je da uprkos izolaciji u kojoj se nalazi u pritvoru, Bill dobije znak podrške i zahvale za sve ono što je odlučio učiniti za dobro svih nas. Adresa na koju možete poslati pismo glasi: 
William Brockbrader 
1046233 CO ADA County Jail 
7210 Barrister Drive, Boise 
Idaho 83704. 
USA
 Buđenje se događa, osvještavanje se događa, i odvit će se s nama ili bez nas. Na nama je da odlučimo da li ćemo imati aktivnu ulogu u događajima koji nas okružuju ili ne. Samo čitanje poruka koje se ovdje (i na sličnim stranicama) objavljuju pridonosi promjeni energije, no energiju je potrebno i manifestirati. Ja je manifestiram na sebi svojstven način. Učinite isto. Mijenjajte svijet. Nabolje. :-)

Predstojeći uhićenja Smutnje