Followers

Sunday, March 2, 2014

21.2.2014

Blossom June 6, 2012


Blossom Goodchild, kanaliziranje Federacije svijetla 21.2.2014

Pozdravljam vas. Kao što znate ovo će biti, a radi mojih drugih obveza, moje posljednje kanaliziranje za narednih pet tjedana. Mislila sam vas pitati što VI mislite o INVOKACIJI koja se održala prošli tjedan….a nakon toga ću vam prepustiti da vodite onako kako vi OSJEĆATE da je to najprimjerenije za naše daljnje razmišljanje.

Najradosniji pozdravi tebi Blossom i svima koji obogaćuju svoje živote kroz Ljubav. Bili smo jako svjesni riječi….koje ste izrekli kao grupa BIĆA…..koja mole za pomoć unutar svijeta na kojem vi, ljudska bića obitavate. Bile su pune LJUBAVI i iskrenog razmišljanja iz srca i to je svakako bilo poslano u eter. 



Kao i ti Blossom…..znamo da ovu molbu…..ovu želju da se “stvari pokrenu” treba razmotriti netko tko je iznad “NAS”…a koji vodi svo kretanje. Možemo ti samo reći da žudnja iz srca onih na Zemlji……kako bi je učinili boljim mjestom….nije prošla bez dužne pažnje.




Razmišljajući na svoj način…..OSJEĆAM da smo jasno iskazali želju i sad ćemo je ostaviti “Najvišem” da odluči hoće li taj “podržavajući znak” biti dan ili ne. Prema tome….idemo li dalje?

Uz poštovanje prema svima koji su uključeni….krenimo dalje.

S obzirom da možda razumijete nešto više o tome kako je nama ovdje dolje…..što biste predložili kako bismo nadvladali sve ovo što je poslano “da nas sruši”?. ZNAMO da je LJUBAV odgovor….ali opet LJUBAV izgleda da ne uspijeva zaustaviti pohlepu koja uzrokuje toliko puno frustracije onima koji izgleda kao da su “u rukama” onih pohlepnih!

Najdraža Blossom…jedino što možemo ponuditi su riječi LJUBAVI. Jer je to, a toga ste dobro svjesni….odgovor na sve stvari.

Međutim, BITI LJUBAV, bez obzira kako….nas ne sprječava da plaćamo račune koji rastu bez kontrole…..i da se i dalje moramo suočavati s…. onim što ja nazivam općenito “deranje kože”. Da, mi možemo biti LJUBAV…. Ali opet, tamna strana nastavlja manipulirati i monopolizirati….ostavljajući nas da se često OSJEĆAMO bespomoćnima i nemoćnima da nadvladamo njihovu kontrolu. Ljubav ne izgleda da rješava takve problema …a te vrste problema su upravo problemi koji nas sprečavaju da sjajimo ! Shvaćate li , ne samo što govorim, ….nego OSJEĆATE li frustraciju koja uzrokuje i sam razlog zašto smo vas zamolilil za znak da bismo nastavili dalje?

Blossom, Mi moramo govoriti našu ISTINU….kao što to i vi činite. Odradili smo veliki dio razgovora s mnogima koji imaju možda “bolji OSJEĆAJ” za ono o čemu vi govorite….nego što to možemo mi…..jer nismo iskusili izazove Zemlje…unutar samog tijela. 



Nismo u potpunosti razumijeli dubinu boli koju mogu stvoriti oni koji žele povrijediti. To nas je značajno “uzbunilo”..

Opet….” To nas je uzbunilo” me prilično brine. Stvarno SAM mislila da ste shvatili kako je nama ovdje dolje?

Ne na isti način kako si od nas očekivala da ZNAMO. Mi ponovno govorimo ….o OPĆOJ energiji. To je ono što smo u stanju ocjenjivati kao razine svijetla …i uistinu kako smo rekli…. Dosta je toga.

Ja nisam od onih koji s usmjereni na negativnost i naučila sam da ono što mislimo to i stvaramo. Opet,…teško mi je prihvatiti da, kada ocjenjujete naš planet, to činite na “svjetlosnim razinama”… i da je vaše “očitavanje” zapravo očitavanje svijetlosti! Međutim….uzimajući u obzir ono što vi jeste….prihvatit ću vašu riječ i to smatrati kao ohrabrujuće.

Nema mogućnost da vaš svijet, vaš prekrasni planet padne u tamu. Sigurno jest da se ZLATNO DOBA najčišćeg svijetla….o kojemu nastavljamo govoriti…. događa upravo u ovom trenutku. 



Sve što se kreće na svoje pravo mjesto….to čini u skladu s Božanskim planom.
Ne možemo se pretvarati da ZNAMO točne vaše OSJEĆAJE…svakog pojedinca….koji odrađuje svoj zadatak. Ne možemo vam “učiniti bolje” na način koji bi vam više odgovarao. To nije naš zadatak.



Međutim, mi vam MOŽEMO reći da mi ne… ni nikad nismo….nudili riječi laskanja. Mi smo samo…. I mi ćemo …. nuditi riječi ISTINE. 



To je način na koji u ovom trenutku možemo pomoći….a kad će prava razina LJUBAVI vibrirati u uzorku koji je sukladan univerzalnoj planetarnoj usklađenosti….kad će SVE što mora biti na mjestu biti na svom mjestu…..



ONDA VAM KAŽEMO….



VI ĆETE NAS ZNATI….



i SVE, što ste trebali pretrpjeti da biste ostali u svojoj ISTINI i u vezi vaše istine…. ispunit će vaše duše s razumijevanjem i prihvaćanjem da…..



JE SVE UISTINU ONAKO KAKO TREBA BITI …



Prema tome….i dalje nudimo isto! Jer nema ničeg drugog što bismo mi…. Nadzornici Nadzornika…mogli učiniti da bi bilo primjerenije. 



Blossom, ti si svjesna….da ne možemo ući u problematiku o kojoj bi mnogi željeli odgovore. Takve stvari “za nas”…. Od “kuda stižemo”….nisu od univerzalne važnosti. Postoje milijuni stvari o kojima bi se moglo raspravljati kroz takvu komunikaciju ali opet, mi ne smatramo da su iole tako važne kao teme o kojima odabiremo da ćemo govoriti.

To je ono što cijenim kod vas….međutim ne ograničava li to naš razgovor?

Postoji razina razumijevanja “života” s vibracije na kojoj se vi nalazite. Unutar vašeg meditativnog stanja …lako se može podignuti frekvencija i razmotriti bilo kojim problem s kojim biste se željeli upoznati.

Ahha! Upravo sam se pitala znate li koliko je ljudima teško da se “isključe” a kamoli “uključe”, jednom kad su se “isključili”

Međutim šum u vašem umu je pod VAŠOM kontrolom.

Mnogi to shvaćaju….ali to nije lako ostvariti.

Možemo li onda savjetovati da otpustite taj šum jednostavno tako da se koncentrirate na disanje. Jer to je sve što je potrebno…a za one koji kažu da nije…oni se ne koncentriraju na disanje. 



Ovaj dar je “ugrađen” unutar vašeg BIĆA…taj dar “putovanja” bez da se krećete…. Jest jedan od najvrijednijih bogatstava s kojim je ljudsko biće opremljeno. Međutim on je isto tako i podcijenjen i stavljen na stranu. Kažemo vam…. Otvorite ovaj dar i sami pogledajte dragulje koji se nalaze unutar njega. 



Mnogi koji čitaju ove riječi će reći da su to već učinili. Ove duše će ZNATI o čemu ovdje govorimo. Međutim mi kažemo…. Dozvolite sebi da nastavite i dalje sa svakom prilikom koju si dajete. 



Svaki put prelomite granicu…. I povedite svoju “maštu” korak dalje.

Prema tome koji bi nam savjet mogli dati da razbijemo te granice?

ZNAJUĆI….VJERUJUĆI…KAKVO STE VELIČANSTVENO BIĆE…SPOSOBNO ZA PUNO TOGA VIŠE NEGO ŠTO JE BILO “PROGRAMIRANO” DA VJERUJETE
VI STE VIŠE NEGO PROGRAM!



VI…SVAKO OD VAS…STE ISKUSTVO ŽIVOTA !



ISKUSTVO SVIJETLA….KROZ FIZIČKU SVJESNOST



Toliko mnogo ih želi da se oslobode tijela…a opet to je jedinstven dar za dušu. Taj “faktor dodira” nije prisutan na mnogim drugim planetama. Koliko li ste samo sretni da ste u stanju OSJETITI Ljubav…ne samo iz srčanog polja…nego i samog osjećaja “dodira”. Koliko li ste blagoslovljeni da možete pogledati u oko drugoga i VIDJETI “život” kako sjaji u njihovim očima. 



Savjetujemo da prihvatite fizički oblik u kojem se nalazite…on ima mnoge blagoslove.

Hvala vam. U zadnje vrijeme sam se pitala …gdje nas vode ovi razgovori….misleći pritom koliko će se oni nastaviti i što nam oni mogu ponuditi? Jer, kao što kažete….želite govoriti o LJUBAVI i to ste činili. Možda je tijekom moje odsutnosti pravo vrijeme da se razmisli o vašoj mudrosti koju ste nam pružili tijekom devet godina! Pitam se što nam više možete reći o LJUBAVI ili se to na kraju krajeva svodi na nas… ili bismo rekli… na nama je da još više radimo na sebi. Iako, moram reći….to govorim ja….. ja sam jedna od mnogih koje RADE na tome da ostanu pozitivni…. I to je možda ponekad i moj problem. Treba li se stalno naprezati da se održimo na visini. Zar ne bi nakon svih tih godina rada na sebi već trebalo biti “ONAKO KAKO TREBA?

Ponovili bismo da je to dosta povezano s gustoćom u kojoj boravite. Razmislite o tome. Mi smo govorili ISTINU….da vidimo više mjesta SVIJETLA nego tame. Ne GOVORI LI VAM TO…kako uspješno povezujete svoje snage KAO JEDNO u VELIKOM BOŽANSKOM PLANU ?



Tako to nama izgleda…DA SVIJETLO NADVLADAVA TAMU…i TO nam se pokazuje na taj način…ČAK kroz SVE što planira da ZAUSTAVI Božanski plan…tako da u svoj toj borbi DA VAS SE ZAUSTAVI….VI NE MOŽETE BITI ZAUSTAVLJENI. 



VI STE NEPOBJEDIVA BIĆA SVIJETLA. 



To je razlog…čak iako se ponekad pitate zašto nastavljate….čak i u vremenima kad OSJEĆATE da ste izgubili svu snagu…. VI NASTAVLJATE DALJE !



VI NASTAVLJATE DALJE JER STE OVDJE DA TO UČINITE. 



ZNANJE UNUTAR VAS….TO ZNA SLUŠAJTE ONO ŠTO VAM GOVORI VAŠE SRCE…JER VAM VAŠE SRCE NE MOŽE LAGATI. 



A … VAŠE VAM SRCE GOVORI DA NASTAVITE DALJE MORA POSTOJATI VRLO VAŽAN RAZLOG KAD VAM VAŠE SRCE GOVORI DA TO ČINITE.



TAJ RAZLOG JEST JER JE UNIVERZALNO POZNATO KAKO LJUBAV NADVLADAVA SVE.



I TO JE ZAPRAVO RAZLOG ZAŠTO SMO ODABRALI DA VAS POZOVEMO….RATNIKE SVJETLA DA BIJETE PRAVEDNU BORBU BOREĆI SE ZA SVOJE PRAVO DA BUDETE SLOBODNI OD LANACA KOJI SU BILI STVORENI DA VAS SPUTAJU ALI VI ZNATE BOLJEVAS NE MOGU SPUTATI…JER ĆE VAŠE DUŠE BITI UVIJEK SLOBODNE DA LETE.



VAŠE DUŠE ĆE UVIJEK BITI VAŠE DA… VOLE i DA BUDU LJUBAV A LJUBAV….NAŠI NAJDRAŽI, NAJDRAŽI i NAJHRABRIJI NOSITELJI SVJETLA
TO STE VI



VI NE MOŽETE BITI NIŠTA DRUGO.



LJUBAV….JEDINO LJUBAV….SAMO LJUBAV…..SAMO LJUBAV



BLOSSOM…koristimo ovu priliku da TI se zahvalimo za tvoju stalnu podršku…kroz sve teškoće Slati ćemo naše SVIJETLO na svakog od vas. Neće proteći dugo da ćemo ponovno komunicirati….a to će omoguiti svakome od vas da nastavite hodati u Svijetlu i Ljubavi !

Zahvaljujem vam. Sad ću službeno skinuti svoju kapu za kanaliziranje i staviti svoju kapu za teatar… a obje mi donose puno radosti. Hvala vam od sveg srca….iz njegovog najdubljeg dijela…i nudim vam svoju LJUBAV i zahvalnost za SVE ŠTO JESTE.

Iz tog istog mjesta vrijednosti….šaljemo naše Svijetlo ispunjeno ljubavlju svakome od vas….i ne možemo biti ponosniji nego što jesmo….do našeg skorog razgovora….butite SVOJI….budite LJUBAV.



Website: Blossom Goodchild

 Превод :Igor 

No comments:

Post a Comment

Let just make us, common people,hear. All who want that killing stops, all who want never to see c

Let just make us, common people,hear. All who want that killing stops,  all who want never to see c
Please Sign the Petition NOW: Stopping with all military and warring actions

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Otvoreno pismo zatvoreniku

 
 Otvoreno pismo zatvoreniku 
Već neko vrijeme pratim i aktivno sudjelujem u prevođenju poruka i članaka koji prate trend buđenja diljem svijeta. Svakoga dana naučim nešto što mi otvori oči šire nego što sam ih imala otvorenima kada sam jučer legla na počinak. No, već duže vremena sam svjesna da prava promjena ne može doći bez našeg direkntog sudjelovanja. 
Da nisam usamljena u takvom doživljaju pokreta buđenja, svjedok je i Bill Brockbrader poznat kao Bill Wood koji je u sklopu razgovora sa Kerry Cassidy u Projectu Camelot iznio niz svjedočenja o tome što se doista zbiva u našem fizičkom svijetu, što doista vojna mašinerija kuha, iznio je niz činjenica o nizu procesa u kojima je i sam sudjelovao kao časnik posebnog odreda marinaca vojnih snaga SAD-a. Jedan od tih zadataka uključivao je i proučavanje spisa vezanih uz projekt “Looking Glass” (Ogledalo) u kojima se primjenom iznimno napredne tehnike pokušalo kreirati najuspješniju strategiju da čovječanstvo što više zaglibi u probleme u kojima se već sad duboko nalazimo. No, Bill nije stao samo na tome. Svaki projekt koji je procijenio da može podijeliti sa javnošću, podijelio je. Iskreno je razgovarao o svemu, čak i o osobnim stvarima koje bi se mogle zbog osjetljive prirode tematike itekako protumačiti protiv njega. Pri tome najviše mislim na seksualni čin koji je imao sa maloljetnicom i za što je bio optužen još 1998., a optužbe su se “poklopile“ s njegovim namjerama da istupi iz marinaca i počne djelovati na osvještavanju ljudi u stvarno stanje stvari. Očito je Bill stao na žulj previše. Iako je već sve iza njega i on otvoreno govori o okolnostima te avanture, izgleda da su određeni krugovi pronašli načina da revitaliziraju slučaj i tako mu pokušaju stati na kraj.
Posljedica toga je da je Bill uhapšen i da mu je onemogućeno da obavlja svoj posao na buđenju i prosvjetljivanju ljudi. Putem njegovim svjedočanstva i ja sam sam uspjela na internetu pronaći i odslušati, odgledati, pročitati niz uznemirujućih priča o kojima se ne govori u javnosti, a koje vojne snage čine gdje god su prisutne. Isto tako, naučila sam da postoji cijeli jedan krug ljudi koji se bude, koji istupaju iz vojnih snaga i koji šire istinu o onome što su prošli. 
Budući da svi mi stvaramo ono čemu dajemo energiju, sve vas koji se osjećate dotaknuti pričom Billa Wooda, molim vas da istražite njegovo djelovanje na internetu, pogledate njegove intervjue na YouTube-u i, ako se osjetite nadahnutima, napišete pismo podrške naslovljeno na ovog hrabrog čovjeka. Nije važno da li ćete se potpisati ili ne, važno je da uprkos izolaciji u kojoj se nalazi u pritvoru, Bill dobije znak podrške i zahvale za sve ono što je odlučio učiniti za dobro svih nas. Adresa na koju možete poslati pismo glasi: 
William Brockbrader 
1046233 CO ADA County Jail 
7210 Barrister Drive, Boise 
Idaho 83704. 
USA
 Buđenje se događa, osvještavanje se događa, i odvit će se s nama ili bez nas. Na nama je da odlučimo da li ćemo imati aktivnu ulogu u događajima koji nas okružuju ili ne. Samo čitanje poruka koje se ovdje (i na sličnim stranicama) objavljuju pridonosi promjeni energije, no energiju je potrebno i manifestirati. Ja je manifestiram na sebi svojstven način. Učinite isto. Mijenjajte svijet. Nabolje. :-)

Predstojeći uhićenja Smutnje