Followers

Wednesday, November 12, 2014

Croatian -- Blossom Goodchild 8. studenog 2014



Blossom Goodchild
8. studenog 2014 

KANALIZIRANJE FEDERACIJE SVIJETLA 


Kad sam se pripremala za naš današnji razgovor, odjednom se, niotkuda, u mojim mislima, začula pjesma “Razmisli o sebi” iz mjuzikla “Oliver”. Dok je refren prolazio kroz moju glavu ja sam se nasmijala….

Razmisli ….da si doma. Smatraj se….dijelom obitelji. Tako smo te snažno… prihvatili, da je jasno da će nam biti dobro….biti zajedno. Smatraj se….našim drugom. Ne želimo….nejasnoće, jer nakon razmišljanja, možemo reći, smatraj sebe….jednom od nas!

Shvatila sam da je poruka prošla od vas….i pomislila sam,ne bi li je možda voljeli iskoristiti za današnju temu? Dobar dan vam želim!

Mi ti odgovaramo isto tako….Dobar ti dan! Drago nam je da si oslobodila svo um i dozvolila mu da prenese riječi ove pjesme. Uistinu, mi smo obitelj. Ti si Jedna od nas….Mi smo Jedno od vas. Ovo je tema o kojoj je vrijedno promisliti …razmišljajući o sebi kako se vidiš da si Jedno od nas.

Mislite li pritom s one točke gledišta da smo svi Jedno? Znate,sve ono o čemu smo već razgovarali?

Iz određenog ugla, da. Ali, je li itko od vas ikada razmišljao…a znamo da neki od vas jesu…da ste odabrali da siđete u ovaj fizički zemaljski oblik kako biste pomagali i proživjeli “Život” kakav je “tamo dolje”…a da ste se na to odlučili nakon savjetovanja s jednim od “naših domova”… zapravo “jednim od naših brodova”?

                    To nije drastična promjena u razmišljanju. Zamišljam da su to mnogi učinili jer sam to čula od mnogih. Neki ZNAJU da su od nekuda drugdje….s različitih planeta, zvjezdanih sustava i dr. Mogu li postaviti pitanje? Imaju li oni iz Federacije koji borave na svjetlosnim brodovima….isto tako svoj “planetarni” dom? Ili je njihov dom zapravo brod, da tako kažem?



Svatko od njih, ukoliko to želi, ima svoj planetarni dom. Međutim, mi o tome ne razmišljamo kao “vremenu”  provedenom negdje drugdje….jer je to drugačije od vašeg poimanja vremena. Mi možemo biti daleko od svog doma na duga, duga razdoblja…ali, kad je potrebno….. da bi se osvježile i obnovile svoju Energiju,…. “naše duše” se tamo mogu vratiti u nano sekundi… ….i nakon toga nastaviti boravak na brodovima. Nije to svima neophodno.

Ono što želimo da shvatite je da, govoreći o Federaciji…. govorimo o njoj kao o ogromnoj Obitelji Svjetla. To podrazumijeva  mnoge galaksije i svemire. Možeš li zamisliti koliko je to ogromno?

Ne! Iskreno? Ne!

Kada razmišljate o svom planetu i svemu što živi na njemu….ljudima, sisavcima, insektima, biljkama itd…sve što je živo živi na istom prostoru, a opet svi na tako različite načine “življenja”, koji opet odgovaraju svakom od njih, kao npr. 

kulturne, zemljopisne.  Teško vam je izraziti kako je to kad SVI možete živjeti…jer svatko funkcionira drugačije… prema svojim potrebama. Na isti način….oni koji nisu sa Zemlje imaju isto tako mnoge, mnoge različite kulture i prostore bivanja koji odgovaraju NJIHOVIM potrebama.

Ovdje na Zemlji, mnogi iščekuju “naše povezivanje”….odnosno… prihvaćanje onih od “negdje drugdje”  očekujući da “ovo ovdje” postane jedno zajedničko mjesto za boljitak Svih. Jesmo li MI jedini planet koji očekuje vaš dolazak na otvoreniji način ili i ostali planeti dijele istu dilemu? Postoje li Bića na drugim planetama koja možda misle da su “ONA” jedina koja postoje?

Ne. Opće prihvaćeno znanje, na svim planetama, je kako  “drugi” imaju svoj oblik negdje drugdje.

Jesu li oni spremni prihvatiti Bića s drugih mjesta, ili se neki malo ustručavaju….ili čak i  “štite” prostor gdje ONI prebivaju? 

Na to pitanje ponovo možemo odgovoriti na mnogo načina, rekli bismo da tamo “negdje” postoji svaki mogući scenario….slučaj....ili...situacija.... o kojoj bismo uopće mogli razmišljati.

Zašto onda ovaj naš mali planet ima takvih poteškoća da surađuje s “drugima”, koji nisu sa Zemlje? Što je ono što nas sprječava? Zašto sva ta tajnovitost?

Kao prvo odgovorili bismo da se “ŽIVOT” razvija na način kako treba, i kao što znaš mi se za to  pripremamo.

Ali, niste li trebali !pokrenuti akciju! Već prije šest godina….a onda ste odustali? Kad ste već bili spremni “pokušati” tada…zašto vam treba toliko dugo da “pokušate” ponovno?

Radi toga jer smo odredili da će, kad ova “predstava” započne…. tada biti sve u skladu i da TOG TRENUTKA….. NIŠTA ništa to neće ometati.

Ponovo smo razmotrili našu VELIKU PREDSTAVU koja je bila predviđena za 2008 i bilo je dosta toga što smo shvatili iz reakcija i ne reakcija…u odnosu na ono, što se, ili što se nije dogodilo.

Vjerujem da su se u proteklih šest godina mnogi i mnogi “pridružili snagama”. Danas ih mnogo više ZNA, da postoji “nešto drugo osim nas” i rado su spremni da to pozdrave. ZNAMO isto tako da smo mi “ovdje dolje” podigli vibraciju LJUBAVI na viši stupanj i da ćemo tu ostati i nastaviti tako dalje. Međutim ima puno, puno onih  koji OSJEĆAJU da vanjska podrška ne bi bila uzalud. Oni OSJEĆAJU da je “stanje stvari” na ovom planetu predaleko “skrenulo s puta”, i kako smo već svi “dio jedne obitelji”…sa zahvalnošću bi prihvatili kad biste one koji još ne znaju za vas počeli…. UPOZNAVATI s vama!. Uz vaše znanje to možete učiniti tako da ne uzrokujete strah… a opet istovremeno dozvolili ljudima da znaju odakle dolazite…iz…LJUBAVI. Poznajete me i znate da se nikad neću odreći ovog projekta, jer ste prije svega VI bili oni koji su me doveli na ovo mjesto.

Mi ti se zahvaljujemo jer nisi nikad odustala

Tako je teško ostati na temi. Započeli smo govoreći o nekima od nas koji dolaze s vaših brodova.

Uistinu je tako… da siđete na Zemlju kao dio Božanskog plana….ZNAJUĆI DA ĆEMO SE SVI UJEDINITI TIJEKOM VAŠEG ŽIVOTA NA ZEMALJSKOJ RAZINI.

Zamišljam kako su mnogi bili, ali su u međuvremenu i otišli?

Ako je tako bilo dogovoreno…za tu određenu dušu.

Pretpostavljam da to nije važno, izgleda kao da ništa nije! A opet po NAŠOJ ISTINI kao JEDNE VELIKE OBITELJI…. možete li iskreno reći da će se …taj VELIČANSTVENI DOGAĐAJ… ostvariti u vremenu mog života?

Ako sve ide prema Božanskom planu….

Ako je već Božanski…pa valjda će to i IĆI?

Upravo tako

Onda?

Blosssom, još uvijek postoji SLOBODNA VOLJA. Slobodna volja je sastavni dio Božanskog plana.

Da, ali ako MI stvaramo IGRU u hodu….i “kocke” su “naši izbori”… i kad je već toliko nas ODABRALO da se to dogodi, zašto nam još niste pokazali….na snažniji način, da ovom stazom “hodate zajedno s nama”?

Ne razgovaramo li mi sada, a mi ti govorimo o tome?

Oh dajte društvo! Znate na što mislim!

Mi OSJEĆAMO što ti misliš. Ali ne OSJEĆAŠ li ti….da ZNAŠ i više od toga?

Da…

U tome smo….ZAJEDNO S TOBOM
Za one od vas koji ZNAJU svoju misiju….vi ZNATE da ćete nastaviti… šireći se U/KAO/KROZ LJUBAV sve do tog trenutka…kad ono ŠTO ZNATE postane…ONO ŠTO JEST.

I KAKO LI ĆETE SE SAMO TOME RADOVATI!

Biste li rekli da su vlade i oni “iznad” vlada, oni koji zaustavljaju vaše pojavljivanje, više nego činjenica da bi mnogi u tom trenutku “prolupali”, jer njihova Bića ne bi bila spremna?

Bez sumnje da se opstruira naše postojanje…. i to na visokoj razini i u velikoj mjeri…da se spriječi naše “pojavljivanje/druženje”. To djelovanje je kao što ZNAŠ… vrlo aktivno… i pravi razlog što smo “prekinuli” u vašoj 2008 godini. U redovima onih koji ne razumiju tko su, postoji veliki strah.

NE KAŽE LI SE DA LJUBAV POBJEĐUJE SVE?

Bez sumnje da.

Onda zašto…ugodite mi prijatelji…ne biste učinili nešto na našem nebu da nas podržite? Kao što sam mnogo puta prije rekla….ljudi ovdje dolje su umorni. Da, mi smo došli ovdje  kao najjači od jakih … (usput, ja se sada jako dobro osjećam) Ali mnogi nisu. Njihova i moje srce…još jednom mole da razmotrite mogućnost jednog “Spektakularnog pojavljivanja Federacije” Naša Zemlja sigurno treba jedan veliki UFFFF! Svatko će vam to reći. Možda to nije bio dio plana prije nego što smo došli…ali, mi smo tu gdje jesmo…molimo vas za promjenu u dogovoru (?) Ajde ljudi… obucite svoju sjajnu odoru…vrijeme je za party!

Blossom…odgovarajući ti, želimo reći da …usprkos onome što mnogi  misle ili vjeruju…ove tvoje primjedbe ne bacamo u smeće. Tvoje se riječi nalaze vrlo visoko na programu našeg razmatranja.

Smijem se, što sigurno osjećate, kad kažem: “Možda u “upravi” postoji nekoliko “starijih” direktora, kojima je vrijeme da odu  u penziju, koje bi zamijenili novi, visoko razvijeni mladi predstavnici Federacije, s novim idejama koje odgovaraju potrebama jedinica na terenu.

Možda je to tako

Ajde, trebate se smijati. Možda ja to sve izmišljam. Možda ste samo dio moje mašte?

Međutim, Blossom, bez tvoje imaginacije ne bismo uopće bili u stanju komunicirati s tobom. Prema tome, samo nastavi zamišljati…Mi…smo, u prvom redu, kao jedan dio tvoje ogromne obitelji…zahvalni da to činiš.

Stvar je u tome… mislim, često sebe propitujem, radimo li mi (Vi i Ja) na stvarnoj promjeni? Neki put ZNAM da je to istina. “U svakom slučaju… duboko u mojoj duši JA ZNAM da sam ovdje zato jer sam došla da to učinim….to je dogovor kojeg sam napravila. Ja mogu promijeniti svoj stav bilo kad želim… ali u ovoj fazi nemam namjeru to učiniti. 

Raduje nas što to čujemo.

Uvijek me raduju ovakvi razgovori. Naprijed,natrag (gore/dolje)… da, zapravo…nema niti prema naprijed niti prema gore …hmm…neka živi energija koja se kreće čitavo vrijeme! Ja VAS VOLIM! Hvala, Sada vas pozdravljam.

Poštujemo sve vas na Zemlji koji su ODABRALI da se dalje drže U/KAO/KROZ LJUBAV.

* Federacija Svijetla govori o LJUBAVI

* Invokacija od 14. Veljače koja je primjerena za ovo kanaliziranje


Translator: phil

No comments:

Post a Comment

Let just make us, common people,hear. All who want that killing stops, all who want never to see c

Let just make us, common people,hear. All who want that killing stops,  all who want never to see c
Please Sign the Petition NOW: Stopping with all military and warring actions

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Otvoreno pismo zatvoreniku

 
 Otvoreno pismo zatvoreniku 
Već neko vrijeme pratim i aktivno sudjelujem u prevođenju poruka i članaka koji prate trend buđenja diljem svijeta. Svakoga dana naučim nešto što mi otvori oči šire nego što sam ih imala otvorenima kada sam jučer legla na počinak. No, već duže vremena sam svjesna da prava promjena ne može doći bez našeg direkntog sudjelovanja. 
Da nisam usamljena u takvom doživljaju pokreta buđenja, svjedok je i Bill Brockbrader poznat kao Bill Wood koji je u sklopu razgovora sa Kerry Cassidy u Projectu Camelot iznio niz svjedočenja o tome što se doista zbiva u našem fizičkom svijetu, što doista vojna mašinerija kuha, iznio je niz činjenica o nizu procesa u kojima je i sam sudjelovao kao časnik posebnog odreda marinaca vojnih snaga SAD-a. Jedan od tih zadataka uključivao je i proučavanje spisa vezanih uz projekt “Looking Glass” (Ogledalo) u kojima se primjenom iznimno napredne tehnike pokušalo kreirati najuspješniju strategiju da čovječanstvo što više zaglibi u probleme u kojima se već sad duboko nalazimo. No, Bill nije stao samo na tome. Svaki projekt koji je procijenio da može podijeliti sa javnošću, podijelio je. Iskreno je razgovarao o svemu, čak i o osobnim stvarima koje bi se mogle zbog osjetljive prirode tematike itekako protumačiti protiv njega. Pri tome najviše mislim na seksualni čin koji je imao sa maloljetnicom i za što je bio optužen još 1998., a optužbe su se “poklopile“ s njegovim namjerama da istupi iz marinaca i počne djelovati na osvještavanju ljudi u stvarno stanje stvari. Očito je Bill stao na žulj previše. Iako je već sve iza njega i on otvoreno govori o okolnostima te avanture, izgleda da su određeni krugovi pronašli načina da revitaliziraju slučaj i tako mu pokušaju stati na kraj.
Posljedica toga je da je Bill uhapšen i da mu je onemogućeno da obavlja svoj posao na buđenju i prosvjetljivanju ljudi. Putem njegovim svjedočanstva i ja sam sam uspjela na internetu pronaći i odslušati, odgledati, pročitati niz uznemirujućih priča o kojima se ne govori u javnosti, a koje vojne snage čine gdje god su prisutne. Isto tako, naučila sam da postoji cijeli jedan krug ljudi koji se bude, koji istupaju iz vojnih snaga i koji šire istinu o onome što su prošli. 
Budući da svi mi stvaramo ono čemu dajemo energiju, sve vas koji se osjećate dotaknuti pričom Billa Wooda, molim vas da istražite njegovo djelovanje na internetu, pogledate njegove intervjue na YouTube-u i, ako se osjetite nadahnutima, napišete pismo podrške naslovljeno na ovog hrabrog čovjeka. Nije važno da li ćete se potpisati ili ne, važno je da uprkos izolaciji u kojoj se nalazi u pritvoru, Bill dobije znak podrške i zahvale za sve ono što je odlučio učiniti za dobro svih nas. Adresa na koju možete poslati pismo glasi: 
William Brockbrader 
1046233 CO ADA County Jail 
7210 Barrister Drive, Boise 
Idaho 83704. 
USA
 Buđenje se događa, osvještavanje se događa, i odvit će se s nama ili bez nas. Na nama je da odlučimo da li ćemo imati aktivnu ulogu u događajima koji nas okružuju ili ne. Samo čitanje poruka koje se ovdje (i na sličnim stranicama) objavljuju pridonosi promjeni energije, no energiju je potrebno i manifestirati. Ja je manifestiram na sebi svojstven način. Učinite isto. Mijenjajte svijet. Nabolje. :-)

Predstojeći uhićenja Smutnje