Followers

Friday, April 25, 2014

23:04:2014


Blossom June 6, 2012



BLOSSOM GOODCHILD, KANALIZIRANJE FEDERACIJE SVIJETLA 23/4/2014


Dobro jutro moji prijatelji. Osjećam se svježe i raspoloženo i NADAM se da se i vi osjećate isto tako?
Naš razgovor nam je uvijek najveće zadovoljstvo, jer znamo da će kroz tebe naše riječi doći do mnogih…kojima šaljemo našu najdublju Ljubav i Zahvalnost.
Možemo li odmah na temu? Prošli tjedan ste rekli « Sada ste se jako približili, vremenskom okviru kad ćete trebati pozvati svoju unutarnju snagu da vas povede dalje....U ovom procesu učenja...naučili ste ...puno ISTINE O SEBI...a od vas će se tražiti da se toga prisjetite i da se toga pridržavate...jer će vas ova vremena odvesti na «mjesta koja se razlikuju» od onih na koja ste navikli.»
Više ljudi mi je pisalo i zamolilo biste li mogli malo detaljnije obrazložiti što ste pod time mislili. Biste li bili ljubazni?
Riječi koje smo spomenuli bile su izrečene s Ljubavlju ….i podrazumijevajući da, što god se u budućnosti dogodi…što se tiče promjena na vašem planetu Zemlji…VI, svatko od vas, ćete raspolagati dovoljnim znanjem da točno ZNATE što treba učiniti kad dođe to vrijeme. Vaša će vas unutrašnja snaga stvarno provesti kroz to… ona je daleko snažnija nego što vi to smatrate, jer do sada…još nije bila stavljena “na kušnju”.
Ali, na koji način ćemo je trebati koristiti? Što vi smatrate pod kakvim okolnostima ?
Najdraža, mi već dugo vremena govorimo o promjenama koje će se zbiti na Zemlji. Detalje ne možemo obrazložiti jer ni sami ne znamo točno što će ti budući dani donijeti…unutar ogromnih promjena koje će se zbiti.
Govorimo li o vremenu kad će zbiti “Događaj” o kojemu ste govorili?.
Upravo taj. Iako ga mi smatramo veličanstvenom pojavom koja će uzdići, na širokom planu ….kao što smo rekli…. mi smo isto tako svjesni da će ona donijeti zbrku i nepogodu za mnoge i na mnogo načina. Čak i oni koji je očekuju… i oni sami će se naći u vrtlogu, koji će od njih zahtjevati da iskažu tu “unutarnju snagu” o kojoj govorimo.
Nismo u stanju “prosuditi” kako će regairati većina …i prema tome ne možemo točno reći kakva će se promjena dogoditi. To će uvelike ovisiti  o “situaciji…o mnoštvu sebstva duša” i kako će one reagirati na taj “Događaj”
 Neću vas pitati “kada” jer bi nas ovdje dolje, to samo još više gurnulo u dileme. Prihvatila sam da je puno bolje ne obazirati se na vremenski okvir i samo nastaviti činiti najbolje postajući sve više LJUBAV koja JA JESAM. To je za mene samo po sebi  dovoljno da me pokreće narednih devedeset godina.
Molimo te da zapišeš ono što si zapravo naumila reći… a onda promijenila mišljenje.
Stvarno? Ja sam to odbacila jer nisam osjećala  da je primjereno. Jeste li sigurni da želite ići tim putem? Mnogi bi mogli biti povrijeđeni!
Ipak, smatramo da bi ta činjenica mnogima mogla pomoći.
Onda dobro! Vi vodite igru.  Ovih se dana osjećam nekako “bez puta” kada “kanaliziram “ . Ne vrijeđajući nikoga…na ili izvan planeta! Izgleda kao da sam u svemu tome izgubila interes. Moj stav je postao nekako nonšalantan…što nije baš “primjereno” zar ne? Ne, u vrijeme kad mnogi čine tolika napora da na ovaj način donesu Svijetlo na ovaj planet.
A opet….ti nastavljaš “raditi” s nama.
Predobro sam plaćena! Ne, ozbiljno…kao da ne bi bilo u redu da to ne činim. Osjećam to kao nekakav ugovor moje duše…za kojeg znam da ga mogu prekinuti ako tako odlučim. A opet to ne činim. Pitam se…kao što to često činim…. kamo nas sve to vodi?
Najdraža Blossom, to te vodi tvom domu. Ne možemo komentirati tvoju raspoloživost…jer mi nismo TI…i mi nismo na Zemlji. A opet, mi smo svjesni “energija” koje okružuju “sve”…pojedinačno i kao cjelinu.
Nisi obavezna da “izvještavaš” o tekstovima koji stižu od nas…od “Nas” ili “Drugih”. Što se tiče toga, svakom pojedincu bismo rekli…kao što smo to rekli i mnogo puta prije…AKO to odjekuje u tebi i srce počinje titrati onda nastavi čitati…AKO se to ne dogodi onda prestani…jer inače biste čitali radi toga što “treba” umjesto iz želje da nahranite dušu s pravom “hranom”.
Dakle, prijatelji moji, to je to …naglasili ste moju poantu…rekli ste “kao što smo vam rekli puno puta prije”. Što ima a da već nije prošlo, što već nije bilo rečeno? Kad čitam druga kanaliziranja koja mi šalju… to sliči na ponavljanje, dok se ja osjećam spremna da idem dalje u naredni razred…što god da je to! Ne želim zvučati “iznad svoje razine” …ali se ovih dana nekako osjećam kao da sam sve već prije pročitala….zato jer jesam.
Razumijemo.
Uistinu? Ne bi li onda bilo moguće da se pomaknemo na neke novije pozicije?
U stvari činjenica jest…da se mnogi, dnevno… uvode u takva znanja za njihovu korist…i  radi njih …ne možemo od njih tražiti da trče kad tek što hodaju. Ne bismo ih željeli prebrzo “zatrpati” s prevelikim zahtjevima.
Zar oni ne mogu čitati stare kanalizirane poruke ?
Da.
i onda? …
Možemo li…biti tako otvoreni da tebe, Blossom, zapitamo smatraš li sebe SPREMNOM za narednu razinu ?
Ne znam ! Jesam li? Koji nivo znanja to zahtjeva? Mislim, zar postoji  nekakav test “da se vidi gdje se nalazimo?”
Nema testova…jer putovanje Zemlje nije temeljeno na “prolazu” ili “padu”. Međutim, ne mogu se pomaknuti na narednu razinu razumijevanja sve dok svaki dio njihovog tijela nije spreman da to učini.
Uz najveću ljubav i poštovanje prema svima koji se osjećaju na isti način kao Blossom… možda se ponekad osjećate kao da vaša glava udara u strop….očajnički se pokušavajući “probiti” na narednu razinu….naredni kat…jer svaki dio vašeg bića žudi za tim. Osjeća kako je spreman krenuti dalje. Ponekad se osjećate u zamci kao da pucate (po šavovima) da biste se proširili.
Da. Dobro rečeno!!
Prihvatite mjesto gdje se nalazite. Istinski razmotrite BIĆE u kojem se nalazite…i zapitajte se postoje li možda mjesta za poboljšanje.
Da, bez sumnje postoje. Često promatram svoje stavove i ponašanje, posebno u zadnje vrijeme kada sam u stalnom cjelodnevnom druženju s drugim dušama i tada prepoznajem neke svoje aspekte na kojima svakako moram raditi!
Stoga bismo rekli da ne bi bilo primjereno/moguće da se uvede naredna razina. Tvoja namjera je da kompletiraš ta područja manje Ljubavi i dozvoliš im da postanu Viša Ljubav. Prema tome NAŠA je namjera…da nastavimo “voditi” na način koji će pomoći da se to učini.
Koliko će snažno vaš aspekt rasti u LJUBAVI…tim spremniji ćete biti….tim pripremljeniji ćete biti…za sam “Događaj” o kojem govorimo.
Da.. prije nekog vremena… u vašem vremenu …mislili smo da stvari na vašem planetu daju dovoljno nade da se može krenuti dalje. Međutim,  blokirajuće energije i okolnosti su  to spriječile…a sada…osjećamo…da je to bilo dobro.  Jer radi toga će se ono “kada” Božanskog plana odvijati daleko lakše nego što bi to možda inače bilo.
Prihvaćamo da postajete frustrirani dok govorimo “uskoro” i “neposredno” dok dani i mjeseci prolaze…a mi i nadalje nastavljamo govoriti na isti način.
JEDAN DAN ĆETE BEZ PITANJA…ZNATI DA OVE RIJEČI KOJE GOVORIMO JESU ISTINA
TO OBEĆAJEMO
Tada, najdraži, bit ćete “spremni” da prihvatite mudrost na vIšoj razini nego što je ova koju nudimo ovih dana.
ZNAJTE isto tako…dok to činite…da unutar svakog od vas…leži čitavo znanje.
U mom slučaju, ono za sada….. leži uspavano. Predamnom je još ogromno daleko putovanje po putu.
Svi ga mi imamo. Jer ne postoji kraj puta.
Ali, postoji ….dom… zar ne?
Svakako. Uvijek će postojati dom. Ali….kad se tamo stigne…to ne znači da će “sve” završiti. Ne može završiti. Život nema kraja. Jer je to “život sam po sebi”.
Koliko li samo želim moći pronaći to svoje unutarnje znanje. I dalje ću tragati za njim. Predpostavljam da bi neki mogli reći da se, kad  ga prestanete tražiti, ono pojavi. Što biste vi rekli?
Mi bismo rekli da se ne radi o tome što ZNATE… nego o tome što OSJEĆATE.
KAD NAUČITE OSJEĆATI LJUBAV U SVIM TRENUCIMA DISANJA…ONDA ĆE SVO ZNANJE BITI ZAOKRUŽENO U TOM OSJEĆAJU.
Najdraže duše, “stvar” za kojom tragate… nije nešto što se “krije od vas” …to je u vašem dosegu…to vam je zapravo “ pred nosom”…..
Razvukla sam širok osmjeh na licu jer ZNAM da ćete reći
TO JE U VAŠEM DAHU
Disanje je ključ kojim se otključavaju vrata za koja osjećate da se neće otvariti.
Ništa više od jednostavnog disanja. A opet vi pokušavate komplicirati najdragocjenjiji dar…odlučujući da je to nešto puno složenije. To je toliko jednostavno koliko to samo može biti. Ne može biti jednostavnije.
BUDITE SVJESNI SVAKOG UDISAJA…BUDITE ZAHVALNI ZA SVAKI UDISAJ…POSTANITE SVAKI UDAH (DISANJE)
NIŠTA VIŠE NE TREBATE ZNATI.
Dok učite da se ponašate na ovaj način…sve što živi…drugim riječima, sve što diše…postaje JEDNO s VAŠIM dahom.
Dok dišete u harmoniji sa SVIM ŠTO JESTE….vi proživljavate JEDNOTU SA SVIM.
VI POSTAJE JEDNO
Jer, jedina stvar koja vas razdvaja od svega…je vaše razmišljanje da niste s time povezani.
Naučite disati u sinkronicitetu s UNIVERZUMOM LJUBAVI i pronaći ćete NOVI SVIJET koji postoji u vama…ali i svuda oko vas.
Otvorit ćete vaše oči prema stvarima koje su uvijek bile tamo…ali ih niste vidjeli.
Otvorit ćete vaše uši glazbi koja je uvijek svirala…ali je niste čuli.
Otvorit ćete vaša srca LJUBAVI koja je čekala vašu prisutnost…ali vi to niste znali.
Sve to stoga…jer vi odabirete ŽIVOT.
Nema života ukoliko ne dišete. A ipak se to smatra danim…Ne daje se ono što  je zasluženo
LJUBAV
U svakom dahu kojeg udahnete….prihvatite to što jest…
LJUBAV
Ljudska bića su složena na taj način…
DA BUDU ŽIVOT KROZ LJUBAV
DA BUDU LJUBAV KROZ ŽIVOT
Mislim…da je moje čelo upravo probilo strop! Hvala vam!
Hvala TEBI. VJERUJEMO da smo, kroz ove trenutke s tobom, služili svemu.
Bez sumnje prijatelji moji. Govorim s ljubavlju a sada ću vam zaželjeti doviđenja. Povezat ću se za nekoliko tjedana kad se ponovo vratim kući. S ljubavlju
SVA LJUBAV JEDNOM i SVIMA

Website: Blossom Goodchild

prijevod:  PHIL       

Kraj transkripta

No comments:

Post a Comment

Let just make us, common people,hear. All who want that killing stops, all who want never to see c

Let just make us, common people,hear. All who want that killing stops,  all who want never to see c
Please Sign the Petition NOW: Stopping with all military and warring actions

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Otvoreno pismo zatvoreniku

 
 Otvoreno pismo zatvoreniku 
Već neko vrijeme pratim i aktivno sudjelujem u prevođenju poruka i članaka koji prate trend buđenja diljem svijeta. Svakoga dana naučim nešto što mi otvori oči šire nego što sam ih imala otvorenima kada sam jučer legla na počinak. No, već duže vremena sam svjesna da prava promjena ne može doći bez našeg direkntog sudjelovanja. 
Da nisam usamljena u takvom doživljaju pokreta buđenja, svjedok je i Bill Brockbrader poznat kao Bill Wood koji je u sklopu razgovora sa Kerry Cassidy u Projectu Camelot iznio niz svjedočenja o tome što se doista zbiva u našem fizičkom svijetu, što doista vojna mašinerija kuha, iznio je niz činjenica o nizu procesa u kojima je i sam sudjelovao kao časnik posebnog odreda marinaca vojnih snaga SAD-a. Jedan od tih zadataka uključivao je i proučavanje spisa vezanih uz projekt “Looking Glass” (Ogledalo) u kojima se primjenom iznimno napredne tehnike pokušalo kreirati najuspješniju strategiju da čovječanstvo što više zaglibi u probleme u kojima se već sad duboko nalazimo. No, Bill nije stao samo na tome. Svaki projekt koji je procijenio da može podijeliti sa javnošću, podijelio je. Iskreno je razgovarao o svemu, čak i o osobnim stvarima koje bi se mogle zbog osjetljive prirode tematike itekako protumačiti protiv njega. Pri tome najviše mislim na seksualni čin koji je imao sa maloljetnicom i za što je bio optužen još 1998., a optužbe su se “poklopile“ s njegovim namjerama da istupi iz marinaca i počne djelovati na osvještavanju ljudi u stvarno stanje stvari. Očito je Bill stao na žulj previše. Iako je već sve iza njega i on otvoreno govori o okolnostima te avanture, izgleda da su određeni krugovi pronašli načina da revitaliziraju slučaj i tako mu pokušaju stati na kraj.
Posljedica toga je da je Bill uhapšen i da mu je onemogućeno da obavlja svoj posao na buđenju i prosvjetljivanju ljudi. Putem njegovim svjedočanstva i ja sam sam uspjela na internetu pronaći i odslušati, odgledati, pročitati niz uznemirujućih priča o kojima se ne govori u javnosti, a koje vojne snage čine gdje god su prisutne. Isto tako, naučila sam da postoji cijeli jedan krug ljudi koji se bude, koji istupaju iz vojnih snaga i koji šire istinu o onome što su prošli. 
Budući da svi mi stvaramo ono čemu dajemo energiju, sve vas koji se osjećate dotaknuti pričom Billa Wooda, molim vas da istražite njegovo djelovanje na internetu, pogledate njegove intervjue na YouTube-u i, ako se osjetite nadahnutima, napišete pismo podrške naslovljeno na ovog hrabrog čovjeka. Nije važno da li ćete se potpisati ili ne, važno je da uprkos izolaciji u kojoj se nalazi u pritvoru, Bill dobije znak podrške i zahvale za sve ono što je odlučio učiniti za dobro svih nas. Adresa na koju možete poslati pismo glasi: 
William Brockbrader 
1046233 CO ADA County Jail 
7210 Barrister Drive, Boise 
Idaho 83704. 
USA
 Buđenje se događa, osvještavanje se događa, i odvit će se s nama ili bez nas. Na nama je da odlučimo da li ćemo imati aktivnu ulogu u događajima koji nas okružuju ili ne. Samo čitanje poruka koje se ovdje (i na sličnim stranicama) objavljuju pridonosi promjeni energije, no energiju je potrebno i manifestirati. Ja je manifestiram na sebi svojstven način. Učinite isto. Mijenjajte svijet. Nabolje. :-)

Predstojeći uhićenja Smutnje