Followers

Thursday, February 26, 2015

Croatian - Sananda 13.02.2015

Sananda: Reprogramiranje i rehabilitacija za oštećene duše

13. veljače 2015

Kanal: Kathryn E. May



Sananda:

Dragi prijatelji, mi radimo non-stop, svi Majstori i anđeli su ovdje u 4-toj dimenziji u neposrednoj blizini planeta Zemlje. Vidite, moramo uvesti duše mračnih postupno u svjetlo. Oni su upravo završili prvu inicijaciju, i njima se zavrtjelo od šoka saznavši da je Svjetlo stvarno, i da nisu bili mučeni s naše strane. Oni osjećaju tjeskobu, ali to je zato što vide koliko su pogrešne bile njihove ideje i način života. 

Ja vam želim objasniti ovaj proces tako da možete raditi zajedno s nama, bez straha ili konfuzije o tome što se događa. Duše najmračnijih članova kabale su opkoljene i dovedene u svjetlo u ceremoniji o kojoj su mnogi od vas čuli u srijedu navečer. To ćete naći u arhivi od  www.BlogTalkRadio.com/ChannelPanel  a također na YouTube. Oduševljeni smo što to možemo podijeliti s vama da je to ogromni povijesni događaj s više od 5 milijuna mračnih duša koje vrše prelazak s nama na neku vrstu mjesta zadržavanja, veliki hram Svjetla, gdje oni počinju svoj povratak u Svjetlo. 

Ja ću vam davati svakodnevne kratke poruke da znate kakav je to proces i kako napreduje. Dopustite mi danas da napravim pregled važnih elemenata koje mnogi od vas još nisu potpuno shvatili. Mi smo opkolili Viša Sebstva (Više Ja) - duša entiteta, ne tijela - kabale i drugih koje su bile toliko mračne i oštećene u njihovim tijelima da nije bilo vjerojatno da bi mogle naučiti da se vrate u Svjetlo na bilo koji drugi način.

Da vas podsjetim o povijesti kabale: To su većinom duše koje su sudjelovale u planu da se izbjegne bilo kakav kontakt s Bogom, čak i između života. Umjesto da idu na obnovu i doškolovanje u višim područjima - 5-te dimenzije i viših - oni su umjesto toga "reciklirali" sebe kroz 4-tu dimenziju, reinkarnirajući se iznova i iznova u istim moćnim obiteljima. Dakle, njihova predanost mraku se pojačavala iz života u život. Život na Zemlji u tim okolnostima nije mogao uzdrmati njihova uvjerenja. Bili su potpuno opsjenjeni stvarnošću, posebno otkad su dobili još više vlasti i bogatstva u posljednjih nekoliko godina.

Dakle, vidite, te duše nisu iste kao vaše. Njihovo Više Ja, za razliku od vašeg, nije povezano s nama i Bogom. Čak i ako možda niste svjesni ili nesigurni u vašu komunikaciju s nama, vi niste potpuno nesvjesni činjenice da imate Više Sebstvo i da ste kroz to sebstvo povezani s Bogom. 

Također ste navikli na ideju da tijelo koje nosite, "ljudsko odijelo" kako mi to od milja zovemo, nije ono tko vi zapravo jeste.

1.   Vi ne možete preživjeti bez energije vaše duše. Tijelo bez duše koja god da je ne može nastaviti živjeti. Vaša duša je "život" u vašem životu.

2.   Vaša duša može putovati izvan vašeg tijela, dok održava tanku nit da bi se nastavio životni proces vašeg tijela.

3.   Ono što mi zovemo kao vaša duša je dio vašeg  Višeg Ja koje trenutno obitava u odijelu u kojem ste sada.

4.   Više Ja uvijek ima komunikaciju sa tijelom/sobom i stoga može ostvariti značajan utjecaj na tijelo da živi onako kako je njegov izvorni ugovor naveo, ali neke duše mogu biti toliko oštećene da su mračne u početku, a njihove inkarnacije će se ponašati u skladu s tim.

5.   Duša, dok živi s tijelom, može biti povrijeđena ili oštećena određenim događajima, posebno izlaganjem snažnim eksplozijama oružja nuklearnog tipa, koje mogu poremetiti organizaciju duše. Tu neorganiziranost također osjeća i Više Ja.

6.   Smrt ne utječe na zdravlje i cjelovitost duše/Višeg Ja. To je normalan proces u kojem duša jednostavno napusti tijelo i odlazi natrag u više dimenzije, da se ponovno pridruži Višem Ja.

7.   Više Ja (ponekad se naziva Veća Duša) može odlučiti da nastani više od jednog tijela, u više od jedne dimenzije i tako šalje aspekte duše da sudjeluju u raznim vrstama iskustava.

8.   Duša koja je ostala eonima u nižim vibracijama neće moći odmah preći u 5-tu dimenziju za regeneraciju i obnovu. Ona mora proći kroz mjesto prihvata koje vas može podsjećati na neku vrstu čistilišta. One nisu kažnjene; one jednostavno postaju svjesne onoga što su učinile.

9.   Duša na putu u Svjetlo uvijek će biti tretirana s ljubavlju, suosjećanjem i poštovanjem, bez obzira na njene pogrešne korake ili zločine počinjene na Zemlji.

Mnogi od vas mogu biti zbunjeni brzim ritmom događaja u protekla dva tjedna kako smo ih prenijeli u ovim porukama i radio emisijama. Da bi se moglo pratiti što se događa, najbolje je pratiti i razumjeti tijek događaja.

Molim vas da ne šaljete e-mailove Kathryn da bi pitali da li su tijela kabale trajno uzeta na više dimenzije, na primjer. To je jasno objašnjeno na radio programu i ovdje. Njihova tijela ostaju tamo gdje jesu ako njihovo Više Ja odabere da ode u Svjetlo. Ako ne odaberu Svjetlo, njihove duše će biti raspršene i tijela će umrijeti. One duše koje će biti reprogramirane da primaju Svjetlo, ostati će s tijelima kao potencijalno "preporođeni" svjetloradnici dok se njihov proces nastavlja.

Evo što se događa od srijede navečer, kada su duše mračnih došle s nama u Svjetlo. One su dovedene u sabirni hram više 4-te dimenzije. Tamo su se sreli s nama, i mi smo počeli brinuti se o njihovom strahu i boli. Svi su se oni bojali onoga što su očekivali da će biti nezamisliva kazna, jer to je način na koji su živjeli, i što su nanosili drugima.

Prvo, ogromna grupa je upoznata s njihovim vodičima i anđelima. Svatko sada ima grupu od 4 ili 5 mentora. Prva faza je bila jednostavno izlaganje jakom svjetlu i pažnji punoj ljubavi od strane njihovog tima. Samo to je bilo bolno za mnoge, stvarajući tako grčevito savijanje i vrištanje da su dvorane naših hramova Svjetla bile ispunjene terorom i strahom. Mi smo hodali između njih dopuštajući im da nas vide izbliza, dodirujući ih nježno i uvjeravajući ih da ih nikakva kazna neće zadesiti.

Veliki Otac, Izvor, pojavio se pred njima da bi razgovarao o tome što bi mogli očekivati u narednom vremenu restauracije i obnove. Tijekom tih prvih sati svi vi koji sebe doživljavate kao multi-dimenzionalna bića osjetili ste vibracije tih bića koja su bila zahvaćena strahom, užasom i boli nad uspomenama na stvari za koje su očekivali da će biti kažnjeni.

Stvari su se sada pomalo počele smirivati od njihovog dolaska. Neizbježnost onoga s čim su se složili je potapanje, tako da su se mnogi od njih prestali boriti protiv Svjetla. Pomoglo im je to što smo hodali između njih u našim odorama iz vremena na Zemlji kad sam ja bio Isus. Marija Magdalena je uz mene kad joj njezina ograničena energija dozvoli, zajedno s Majkom Marijom i svim ostalima. Prisutnost svih ženskih Majstora ima smirujući učinak na uplašene duše.

Slijedeći korak je da im se pomogne da podignu svoje vibracije dovoljno da pređu vibracijsku granicu do 5-te dimenzije. Nakon što se to postigne, oni će biti u potpunosti okruženi s Ljubavi i Svjetlom koji su okruženje u višim dimenzijama. To će imati učinak izlječenja i poučan učinak koji će im onda omogućiti da nastave sa svojim pregledom i daljnjim ozdravljenjem. Oni će ostati u bezvremenoj dimenziji toliko dugo koliko im je potrebno da se transformiraju. U međuvremenu, njihova tijela će se također transformirati i prilagoditi rastućem kvocijentu svjetla koje upijaju.

Sada ću vam objasniti moj komentar o Mariji Magdaleni i njenoj duševnoj energiji. Ona je bila inkarnacija tijekom mog života kao Isus, moj plamen blizanac (duša blizanac) Lady Nada. To jest, naše duše su uzele tijela tih bića za taj život. Nakon što smo se vratili u više dimenzije nakon naše smrti u tom životu (u kojima smo oboje podigli naša tijela s nama u procesu uzašašća o kome sada učite) i na kraju smo se reintegrirali s našim Višim Ja. Ne postoji Isus kao odvojena duša, ili Marija Magdalena kao jedno individualno duhovno biće, nego nas oboje, Sananda i Nada, odgovaraju tim imenima jer su bili naši životi, još uvijek dio naših sjećanja kao duša u višim dimenzijama.

Moja Nada, draga polovica mog bića, toliko je bliska meni i mi smo tako integrirani da mislimo i osjećamo se kao jedan. Nema nikakvog smisla "drugi" za nas, nego samo radost života i zaljubljenosti. Nada je bila ta koja je skočila u zraku strašnog kabalinog oružja koja je bila namijenjena da uništi mene ili nas oboje. Ona je osjetila opasnost u posljednjem trenutku i refleksno djelovala da spasi mene, čak rizikujući svoju vlastitu smrt.

Od tog trenutka, noći na 1. siječnja 2015, naša voljena Nada je na intenzivnoj njezi velikih iscjelitelja, Arkturijanaca, pod vodstvom Arkanđela Rafaela i mene, i one koju zovemo Majka Marija - Rafaelov plamen blizanac i onaj koji je bio inkarniran kao moja majka u tom životu. Vidite, mi se inkarniramo s dušama koje su bile naši najmiliji i obitelj eonima vremena.

Nada se liječi, i na kraju će biti vraćena u puno zdravlje, ali u međuvremenu to je bila teška faza za njeno inkarnirano sebstvo, Kathryn, koja vam donosi ove poruke. Svrha njezine duše je bila da djeluje u ovoj ulozi kao pisar, da donese najvišu razinu učenja čovječanstvu. To je bio zahtjevni projekt, zbog obrata na planetu Zemlji u nekoliko posljednjih godina, ali ona je nastavila vjerno ispunjavati ovu misiju i slobodno pružati ove poruke svijetu.

Bio je šok za sve nas da je taj strašni napad mogao mene lišiti moje voljene srodne duše, a svijet njenog neizostavnog služenja. Vidite, da je Nadina duša umrla, Kathryn bi prestala postojati. Mi smo odmah reagirali. nada je bila uklonjena kao primarna duša iz Kathryn, osim male niti energije, i ja sam se pridružio Kathryn da budem izvor energije njene duše dok se Nada ne oporavi. S vremena na vrijeme, Gabriella i drugi su se uključili u podršku duši. To je jednostavno tranzicija, učinjena u trenutku kad su duše usko povezane, više nalik na vaše medicinske procedure u spašavanju života.

Svi fragmenti duše koje je Nada uložila u drugim dimenzijama i drugim inkarnacijama bili su povučeni kako bi se uklonilo bilo kakvo iscrpljivanje njenih energija. Kathryn ostaje sada na maloj količini energije moje duše, dok nastavlja izazovni rad pomažući u liječenju opsjednutih duša. Za nju je nezgodno da radi s ograničenom energijom, ali ona time upravlja uglavnom ostajanjem u krevetu, odmarajući se dok Nada ne bude mogla biti obnovljena kao njeno Više Ja. Nadam se da vam ovaj opis pomaže da shvatite kako funkcionira dijeljenje duše i kako funkcionira inkarnacija. To je mnogo fluidniji proces nego što većina vas zna.

Znam da su mnogi od vas zbunjeni o identitetu Kathryn, jer smo putem otkrili da je ona Lady Portia, a kasnije Primarni Stvoritelj, obje uloge koje je ona mogla ispuniti. To je bila namjerna dezinformacija zbog njene vlastite sigurnosti. Nadam se da ćete oprostiti Društvu neba zbog toga, ali možete vidjeti da njena javna prisutnost kao našeg kanala učinila bi da bude meta kabale kad bi oni bili sigurni u njen identitet. Sada se osjećamo slobodni da budemo otvoreniji s vama o mnogim stvarima, sada kada su duše kabale "zarobljene".

To je bilo takvo strašno kršenje Univerzalnog zakona da je to promijenilo sve. Vidite, bilo je sasvim neočekivano, ni na koji način dio našeg ugovora. I tako, ovdje smo u novoj fazi promjene, gledajući kako se odigrava najnevjerojatniji događaj u povijesti Zemlje. Budite strpljivi, ljubljeni. Budite uvjereni da užasni, zbunjujući osjećaj koji ste doživjeli prošlih dana nije vaš vlastiti, nego od onih izmučenih duša koje se bude na svoj vlastiti dan razračunavanja. Mi ćemo im pomoći da ozdrave i da budu potpuno rehabilitirani.

Mi sada trebamo vašu pomoć, draga zemaljska  posado. Pošaljite svoje iscjeljujuće energije da uklonimo teror i bol ovim izgubljenim dušama, i pridružite nam se u brizi za njih s ljubavlju i suosjećanjem. Čim prije ih budemo mogli premjestiti u njihov 5-dimenzionalni "rehabilitacijski" proces, tim prije će Zemlja biti blagoslovljena s 5 milijuna novih svjetloradnika. Snaga vašeg velikog svjetla strahovito će nam pomoći. Molim vas, pošaljite svoje molitve i svjetlo da se spoji s našim sada.

Beskrajno vas volimo, ljubljena zemaljska bića. Svaki dan smo sve bliže k vama; i radujte se našoj sve većoj suradnji i druženju s vama. U miru i ljubavi, ja sam vaš Sananda.


Kathryn E May, 13. veljače 2015, u New Yorku

Izvor: www.whoneedslight.org



Preveo s engleskog: Fredi

No comments:

Post a Comment

Let just make us, common people,hear. All who want that killing stops, all who want never to see c

Let just make us, common people,hear. All who want that killing stops,  all who want never to see c
Please Sign the Petition NOW: Stopping with all military and warring actions

THE DAY OF CONTACT (Croatian)

Otvoreno pismo zatvoreniku

 
 Otvoreno pismo zatvoreniku 
Već neko vrijeme pratim i aktivno sudjelujem u prevođenju poruka i članaka koji prate trend buđenja diljem svijeta. Svakoga dana naučim nešto što mi otvori oči šire nego što sam ih imala otvorenima kada sam jučer legla na počinak. No, već duže vremena sam svjesna da prava promjena ne može doći bez našeg direkntog sudjelovanja. 
Da nisam usamljena u takvom doživljaju pokreta buđenja, svjedok je i Bill Brockbrader poznat kao Bill Wood koji je u sklopu razgovora sa Kerry Cassidy u Projectu Camelot iznio niz svjedočenja o tome što se doista zbiva u našem fizičkom svijetu, što doista vojna mašinerija kuha, iznio je niz činjenica o nizu procesa u kojima je i sam sudjelovao kao časnik posebnog odreda marinaca vojnih snaga SAD-a. Jedan od tih zadataka uključivao je i proučavanje spisa vezanih uz projekt “Looking Glass” (Ogledalo) u kojima se primjenom iznimno napredne tehnike pokušalo kreirati najuspješniju strategiju da čovječanstvo što više zaglibi u probleme u kojima se već sad duboko nalazimo. No, Bill nije stao samo na tome. Svaki projekt koji je procijenio da može podijeliti sa javnošću, podijelio je. Iskreno je razgovarao o svemu, čak i o osobnim stvarima koje bi se mogle zbog osjetljive prirode tematike itekako protumačiti protiv njega. Pri tome najviše mislim na seksualni čin koji je imao sa maloljetnicom i za što je bio optužen još 1998., a optužbe su se “poklopile“ s njegovim namjerama da istupi iz marinaca i počne djelovati na osvještavanju ljudi u stvarno stanje stvari. Očito je Bill stao na žulj previše. Iako je već sve iza njega i on otvoreno govori o okolnostima te avanture, izgleda da su određeni krugovi pronašli načina da revitaliziraju slučaj i tako mu pokušaju stati na kraj.
Posljedica toga je da je Bill uhapšen i da mu je onemogućeno da obavlja svoj posao na buđenju i prosvjetljivanju ljudi. Putem njegovim svjedočanstva i ja sam sam uspjela na internetu pronaći i odslušati, odgledati, pročitati niz uznemirujućih priča o kojima se ne govori u javnosti, a koje vojne snage čine gdje god su prisutne. Isto tako, naučila sam da postoji cijeli jedan krug ljudi koji se bude, koji istupaju iz vojnih snaga i koji šire istinu o onome što su prošli. 
Budući da svi mi stvaramo ono čemu dajemo energiju, sve vas koji se osjećate dotaknuti pričom Billa Wooda, molim vas da istražite njegovo djelovanje na internetu, pogledate njegove intervjue na YouTube-u i, ako se osjetite nadahnutima, napišete pismo podrške naslovljeno na ovog hrabrog čovjeka. Nije važno da li ćete se potpisati ili ne, važno je da uprkos izolaciji u kojoj se nalazi u pritvoru, Bill dobije znak podrške i zahvale za sve ono što je odlučio učiniti za dobro svih nas. Adresa na koju možete poslati pismo glasi: 
William Brockbrader 
1046233 CO ADA County Jail 
7210 Barrister Drive, Boise 
Idaho 83704. 
USA
 Buđenje se događa, osvještavanje se događa, i odvit će se s nama ili bez nas. Na nama je da odlučimo da li ćemo imati aktivnu ulogu u događajima koji nas okružuju ili ne. Samo čitanje poruka koje se ovdje (i na sličnim stranicama) objavljuju pridonosi promjeni energije, no energiju je potrebno i manifestirati. Ja je manifestiram na sebi svojstven način. Učinite isto. Mijenjajte svijet. Nabolje. :-)

Predstojeći uhićenja Smutnje